Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند برای سهولت در پرداخت فطریه و کفاره، از طریق کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه اقدام کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد در گفت و گو با خبرنگاران بابیان اینکه رویکرد این نهاد بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و غیرحضوری در دریافت کمک‌های مردمی است، گفت: مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند برای سهولت در پرداخت فطریه و کفاره، از طریق کد دستوری # 035*8877* تلفن همراه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از واردکردن کد دستوری # 035*8877* و انتخاب شماره صفر به صفحه بعد هدایت‌شده و با انتخاب عدد 5 می‌توان از میان گزینه‌های زکات فطریه عام، زکات فطریه سادات، کفاره عمد و کفاره غیر عمد یک گزینه را انتخاب و مبلغ موردنظر را پرداخت کرد.

مشعل چی یادآور شد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۳۱۲ برای پرداخت زکات فطریه عام، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۵۸۸ برای پرداخت زکات فطریه سادات، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۸۵۴ برای پرداخت کفاره غیر عمد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۱۲۰ برای پرداخت کفاره عمد در نظر گرفته‌شده است.

512 پایگاه در سطح شهر، مساجد، پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری نیز نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم استان در روز عید فطر اقدام می‌کنند.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمع آوری فطریه و کفاره شبستان یزد کمیته امداد فطریه و کفاره برای پرداخت شماره کارت زکات فطریه کد دستوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند