Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@21:12:25 GMT

اولین باشگاه تعاون و کارآفرینی در همدان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۴۹۹۳

خبرگزاری آریا - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان از ایجاد اولین باشگاه تعاون وکارآفرینی دراستان خبر داد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان همدان، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان از ایجاد باشگاه تعاون وکارآفرینی دراستان خبر داد و گفت:باشگاه تشکلی غیر رسمی ازمجموعه چند شرکت تعاونی و تعاونگران در هر استان است که به صورت حضوری و مجازی تشکیل و همچنین به تبادل نقطه نظرات و دیدگاه ها پیرامون موضوعات دانشی ، مسائل و مشکلات و ارائه راه کارها و هم اندیشی و برنامه ریزی درخصوص فعال سازی زنجیره تامین و سرمایه گذاری در حوزه تعاون می پردازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص هدف از ایجاد باشگاه تعاون و کارآفرینی گفت: برقراری تعاملات لازم بین تعاونگران استان، زمینه سازی ایجاد شبکه تعاونگران در کشور، بهره مندی از تجربیات فی مابین برای بهبود و توسعه سازمانی، شناسایی پتانسیل بخش تعاون ، فراهم کردن زمینه های ارتباط بین کارافرینان و سرمایه گزاران ،توسعه تعاونیهای دانش بنیان و هدایت آنها است.
وی اظهارکرد: با توجه به اهداف مذکور، اداره توسعه تعاونی های این اداره کل ضمن هماهنگی با مرکز جهاد دانشگاهی استان در تاریخ اول اردیبهشت ماه سالجاری طی یک دوره آموزشی مجازی با حضور دانشجویان ، فارغ التحصیلان ، اساتید و مدیران عامل شرکت های تعاونی برتر استان به صورت آنلاین افتتاح و همچنین در تاریخ بیست ویکم اردیبهشت ماه جلسه تکمیلی دوم برگزار و مخاطبین از تجارب شرکت های تعاونی موفقی مانند پایا بسپار آریا که با حضور کارشناسان این اداره کل برگزار گردید استفاده نمودند .
احمد توصیفیان افزود: باشگاه تعاون وکارآفرینی استان فعال است و علاقمندان میتوانند در صورت داشتن هرگونه نیاز به مشاوره کاری و علاقه مندی به فعالیت در بخش تعاون توسط فعالان این مرکز( که مجموعه ای از تعاونگران برتر استان است ) با شماره واتس آپ 09012681995 – سرکارخانم پاکیزه مشاوره تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر

اداره کل تعزیرات حکومتی همدان میزبان پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده شهید حاج محمد رنجنوش شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، آیین وداع و تشییع شهید تازه تفحص شده "حاج محمد رنجنوش" همزمان با قرائت زیارت عاشورا و با حضور کارکنان و جمعی از مردم مومن در محل اداره کل تعزیرات همدان برگزار شد.

این مراسم در محل نمازخانه اداره کل و با همت بنیاد شهید و حفظ آثار و ارزش های اسلامی همدان با قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا و مداحی اهل بیت عصمت و طهارت و شهیدان والامقام انجام شد.

شهید تازه شناسایی شده حاج محمد رنجنوش متولد یکم فروردین‌ماه 1340 از روستای کبودراهنگ است. این شهید والامقام در تاریخ 12 اسفندماه 1365 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

پیکر مطهر و گلگون کفن شهید روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان بر روی دستان مردم مومن و شهیدپرور همدان تشییع و پس از آن برای خاکسپاری به گلزار شهدای همدان منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است