Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:20:04 GMT

توزیع ۳ هزار بسته پروتئینی در مناطق کم‌برخوردار تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۵۲۵۷

توزیع ۳ هزار بسته پروتئینی در مناطق کم‌برخوردار تهران

محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان روز چهارشنبه گفت: ارزش ریالی این ۳۰۰۰ بسته پروتئینی برابر با پنج میلیارد ریال است و اعتباری برابر با کمک‌های مردمی که در این پویش جمع‌آوری شده، توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ر) برای تهیه این اقلام اختصاص یافته است.

وی به همکاری گروه‌های جهادی و خیریه در توزیع این بسته‌ها اشاره کرد و افزود: این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی و خیریه‌های همکار بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در محلات حاشیه شهر تهران که از اقشار کم برخوردار جامعه هستند توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی بنیاد احسان درباره اقلام توزیع شده خاطرنشان کرد: بسته‌های اهدا شده در این طرح شامل گوشت قرمز از نوع گوشت گوساله و گوشت شتر و همچنین گوشت سفید از نوع تن ماهی است و ارزش ریالی هر بسته یک و نیم میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد جهانی با تأکید بر اهمیت توزیع اقلام غذایی پروتئینی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی خانواده‌های نیازمند، ستاد اجرایی فرمان امام چنین پویش‌هایی را مثل گذشته ادامه می دهد.

پیش از این نیز از ابتدای سال جاری و در قالب مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی مرغ بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سراسر کشور توزیع شده بود.

برچسب‌ها بسته حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام شهر تهران کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام شهر تهران بسته حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام شهر تهران کمک های مردمی اخبار کنکور ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان

دریافت 30 MB کد خبر 6090437

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان