Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و روش‌های غیر حضوری برای دریافت زکات فطریه مردم استان تهران پیش‌بینی شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان تهران، افزود: به منظور برپایی نماز عید فطر در سراسر استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پایگاه‌های کمیته امداد در مساجد، مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر برای جمع‌آوری زکات فطریه نمازگزاران مستقر می‌شوند و و مردم مؤمن و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان نسبت به پرداخت زکات فطریه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام روش‌های غیرحضوری پرداخت زکات فطریه، گفت: کد دستوری #5*021 * 8877 * (ستاره 8877 ستاره 021 ستاره 5 مربع)، تلفن گویای 7355 و درج عدد 15 به صورت تفکیکی برای پرداخت فطریه عام و سادات پیش بینی شده است.
پرپنچی، با اشاره به اینکه سایت کمیته امداد استان تهران tehran.emdad.ir آماده دریافت زکات فطریه مردم است، شماره کارت‌های کمیته امداد استان تهران را برای پرداخت زکات فطریه را به شرح زیر اعلام کرد:
شماره کارت 6037997950059460 (ویژه فطریه عام)
شماره کارت 6037997950067737 (ویژه فطریه سادات)
شماره کارت 6037997950076001 (ویژه کفاره غیرعمد)
شماره کارت 6037997950084278 (ویژ کفاره عمد).
وی خاطرنشان کرد: مبالغ جمع آوری زکات فطریه با رعایت موازین شرعی در اسرع وقت به حساب خانواده‌های نیازمند واریز می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فطریه کمیته امداد امداد استان تهران کمیته امداد پرداخت زکات شماره کارت زکات فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد