Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) از توزیع ۳۰ بسته کمک مومنانه این کانون همزمان با آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در بین خانوادهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا روستای حور خبر داد.

«ابراهیم قبادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 30 بسته کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری پیامبراعظم (ص) همزمان با آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا روستای حور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، نمک، گوشت مرغ، روغن مایع، رب گوجه فرنگی و حبوبات است که در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

وی اظهار داشت: این بسته ها با همدلی و همیاری خیرین، هیئت امنا و اعضای کانون جمع آوری و در اختیار اهالی روستای حور قرار گرفت.

 

قبادی افزود: این اقدام خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و تلاش خواهیم کرد تا چنین حرکت های خداپسندانه ادامه داشته باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد: برپایی ویژه برنامه جزءخوانی قرآن کریم از دیگر فعالیت های این کانون در ماه مبارک رمضان بود که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفت.

 

قبادی یادآور شد: تلاش خواهیم کرد که چنین برنامه های جهادی برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا ادامه داشته باشد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل جزءخوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان اردبیل کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم آسیب دیده از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت