Web Analytics Made Easy - Statcounter

  افزایش شهدای فلسطینی به ۴۸ تن ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۹

الجزیره:

اداره بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی در این منطقه به ۴۸ تن از جمله ۱۴ کودک و سه زن رسید. شمار زخمی‌ها هم به ۳۰۴ تن رسیده است.

۱۴ کودک و ۳ زن در میان شهدای نوار غزه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۶

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، تعداد شهدای این منطقه به رقم ۴۸ نفر رسید که ۱۴ نفر آنان کودک و ۳ نفرشان زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰۴ نفر نیز دچار جراحت با سطوح مختلف شده اند.

یورش اشغالگران صهیونیست به غیرنظامیان ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۷

اشغالگران صهیونیست، غیرنظامیان فلسطینی را که برای برگزاری مراسم عید فطر آماده می شوند، مورد حمله قرار می دهند.

آیت‌الله سیستانی: به یاری ملت فلسطین بشتابید ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۱

بیانیه دفتر آیت الله سیستانی: مرجعیت دینی بار دیگر حمایت قاطع خود را از ملت مقاوم فلسطین اعلام می‌کند و از ملت‌های آزاده دنیا می‌خواهیم به یاری فلسطینی‌ها در باز گرداندن حقوق غصب شده‌شان بشتابند.

درگیری ها در مسجدالاقصی و سایر مناطق اشغالی نشان دهنده پایداری و صلابت فلسطینیان در برابر رژیم اشغالگر است.

عجله صهیونیست‌ها برای برگزاری نشست کابینه امنیتی ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۱

در پی تشدید عملیات موشکی مقاومت فلسطین، رژیم صهیونیستی قصد دارد نشست کابینه امنیتی را به جای ساعت ۹ شب ساعت ۵ بعدازظهر برگزار کند.

براساس اعلام منابع آگاه، صهیونیست ها قصد دارند تا پایان عید فطر به حملات خود علیه نوار غزه ادامه بدهند.

واکنش های بین المللی به تحولات فلسطین ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۰

«رجب طیب اردوغان»، رییس جمهور ترکیه و «ولادیمیر پوتین»، رییس جمهور روسیه، تلفنی در مورد تحولات فلسطین با یکدیگر رایزنی کردند.

«فاتو بنسودا»، دادستان دادگاه کیفری بین المللی، گفت «من با نگرانی شدید، تشدید خشونت ها در کرانه باختری از جمله بیت المقدس شرقی و نوار غزه و نیز جنایات جنگی را طبق اساسنامه رم دنبال می کنم.»

میانجیگری برای برقراری آتش بس در نوار غزه ادامه دارد ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۰

سخنگوی «حماس» گفت «مصر، قطرو جامعه بین المللی در حال گفت و گو با حماس و اشغالگران برای برقراری آتش بس هستند.»

وی همچنین با اشاره به اصابت موشک های مقاومت به اهدافشان در اراضی اشغالی گفت «گنبد آهنین یک توهم است؛ بمباران تل آویو توسط مقاومت فلسطین از بزرگ ترین تحولات در تاریخ مناقشه طرفین است.»

تاکید نتانیاهو و گانتز بر ادامه تجاوز به نوار غزه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۲

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز»، وزیر جنگ این رژیم بر ادامه حملات علیه نوار غزه تاکید و با برقراری آتش بس مخالفت کردند.

تل‌آویو عقب‌نشینی کرد؛ تعویق حکم تخلیه محله «شیخ جراح» فلسطین ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۲

دادگاه رژیم صهیونیستی بر اساس یک گزارش محرمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی این رژیم، حکم تخلیه محله شیخ جراح از ساکنان فلسطینی آن را تحت فشار تنش‌ها و گروه‌های مقاومت به تعویق انداخت.

حمله به محله شجاعیه غزه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۷

خبرنگار المیادین گفت هواپیما‌های رژیم صهیونیستی محله الشجاعیه را هدف حمله قرار دادند. در حمله به محله الشجاعیه هم یکی از منازل فلسطینیان هدف قرار گرفت.

افزایش شهدای غزه به ۴۳ تن، ۱۳ کودک در میان شهدا ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۸

وزارت بهداشت غزه ظهر امروز (چهارشنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در حملات رژیم صهیونیستی به منطقه غزه تاکنون ۴۳ تن به شهادت رسیده و ۲۹۶ تن دیگر زخمی شده‌اند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است که ۱۳ تن از شهدا، کودک هستند.

  به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از شلیک شدن یک فروند موشک ضد تانک «کورنت» از نوار غزه به سمت نظامیان خود خبر داد.
خبرنگار روزنامه «جروزالم‌پست» در این باره گزارش داد که این موشک به یک خودروی جیپ ارتش اسرائیل در منطقه «نتیف هعسرا» برخورد کرده است.
نشریه «یدیعوت آحارونوت» نیز به نقل از منابع درمانی نوشت، سه صهیونیست در این عملیات مجروح شدند که حال دو نفر از آنها وخیم است.
خبرنگار «تایمز اسرائیل» در ادامه گزارش داد که به فاصله کوتاهی بعد از شلیک موشک کورنت و هدف قرار گرفتن جیپ صهیونیست‌ها، مقاومت غزه در حال شلیک خمپاره و راکت به محل برخورد است.
همزمان منابع محلی خبر دادند که آژیرهای هشدار در شهرک صهیونیست‌نشین نتیف هعسرا واقع در شمال نوار غزه به صدا درآمده است.
شبکه «المیادین» گزارش داد گردان‌های «عزالدین القسام»، شاخه نظامی حماس، در بیانیه‌ای مسئولیت شلیک این موشک ضد تانک به جیپ ارتش اسرائیل را برعهده گرفته است.
دقایقی بعد ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی، در بیانیه‌ای اعلام کرد که دومین موشک کورنت نیز از نوار غزه به سمت آنها شلیک شده است.
گزارش‌های تایید نشده حاکی از آن است که در عملیات شلیک دومین موشک ضد تانک، دو صهیونیست مجروح شده‌اند.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی دقایقی بعد به نقل از منابع بیمارستانی اعلام کرد یکی از صهیونیست‌هایی که در این حمله مجروح شده بود، به هلاکت رسید.
 
 
همزمان رسانه‌های اسرائیلی از حملات شدید توپخانه‌ای و هوایی ارتش این رژیم به منطقه‌ای که موشک‌های کورنت از آن شلیک شده، خبر دادند.
حملات جدید و گسترده گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه به تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین، این رژیم را به برگزاری دوباره جلسه کابینه امنیتی واداشت. 
بعد از حملات بی‌رحمانه و جنایتکارانه توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار فلسطینیان بی‌گناه، ارتش این رژیم از شلیک شدن بیش از یک‌هزار فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی طی دو روز اخیر خبر داد.
رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند تاکنون حداقل پنج صهیونیست در این عملیات‌ها به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها نیز مجروح شدند.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز امروز از ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ خواست به مقابله با رژیم اشغالگر با امکانات در دسترس ادامه دهند تا این رژیم به تجاوزات خود به مقدسات و ملت فلسطین پایان دهد.   تصاویر محل برخورد 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: غزه فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها

به گزارش قدس آنلاین اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی- حماس یکشنبه شب ۱۶ اردیبهشت ماه در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، وی را در جریان پاسخ حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف جنگ علیه غزه قرار داد.

هنیه در این تماس تلفنی بر موضع حماس در ایستادگی بر احقاق حقوق ملت فلسطین برای هر توافق سیاسی تاکید کرد.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی- حماس گفت: «ما پاسخ حماس به طرح پیشنهادی مصر و قطر را برای توقف حملات رژیم اسراییل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و سایر شروط خود ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است.»

هنیه تاکید کرد: ما در نیات خود صادق هستیم.

وزیر امور خارجه نیز ضمن تجلیل از ایستادگی قهرمانانه ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ و نسل کشی علیه غزه در هفت ماه گذشته، گزارشی از تحرکات دیپلماتیک اخیر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و مقاومت در مجامع بین‌المللی از جمله حضور فعال در پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در گامبیا ارائه کرد.

امیرعبداللهیان همچنین حمایت جمهوری اسلامی ایران را از طرح ارایه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، تبادل اسرا، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسراییلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم
  • شلیک ۶۵ موشک از جنوب لبنان به الجلیل و جولان
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟