Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه انجمن علمی دانشجویی شیمی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با عنوان «کیمیاگران» رونمایی شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در جلسه رونمایی از این نشریه دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم ـ دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و دکتر سید امیر شمس‌نیا ـ رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشقدم ضمن قدردانی از نشریه کیمیاگران گفت: دانشجویان فعال در حوزه نشریات دانشجویی باید با جریان آفرینی، اثرگذاری نقش خود را در محیط علمی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه در جامعه بالا ببرند.

شمس‌نیا نیز از حمایت از نشریه «کیمیاگران» و سایر نشریات دانشجویی خبر داد و گفت: با جدیت پیگیر و در حال تلاش برای فعال سازی سایر نشریات دانشجویی واحد شیراز هستیم.

در این جلسه همچنین آرش جوابی مدیر مسئول و سردبیر نشریه کیمیاگران گفت: نشریه کیمیاگران به عنوان نخستین نشریه علمی دانشجویی این واحد دانشگاهی در حوزه علم شیمی است که با تلاش جمعی از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد شیمی و همراهی اعضای هیئت علمی گروه شیمی کاربردی واحد شیراز به عنوان مشاوران علمی و پژوهشی به صورت ملی برای دانشجویان سراسر کشور منتشر می‌شود.

در شماره نخست «کیمیاگران» مطالبی همچون "با شیمی به جنگ کرونا بروید"، "ساختار مولکولی پروتئین اصلی ویروس کرونا مشخص شد"، "به بهانه کرونا کار دست خودتان ندهید"، "زنگ خطر به وقت شیمی"، "تازه های شیمی و کرونا"، "شیمیدان شوید"، "کرونا نتوانست از چشم شیمیدان‌ها پنهان شود"، "برنده جایزه نوبل شیمی تست تشخیص کرونا در ۵ دقیقه را ابداع کرد" و "اتانول یا متانول مسئله این است؟" دیده می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور  درمورد توسعه همکاری‌های مشترک با راه اندازی دفتر همکاری‌های علمی_دانشگاهی، دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.
در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی-دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار داشت: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.
دکتر سید حسن سراج راه اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.
در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها