Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@03:06:20 GMT

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۴۰۰/۲/۲۲

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۲۱۴

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۴۰۰/۲/۲۲

امروز سهامداران شرکت‌های خدمات انفورماتیک، کاشی الوند و پرداخت الکترونیک سامان کیش در بورس و معامله‌گران شرکت‌های زغال سنگ پرورده طبس و دارویی ره آورد تامین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۴هزار و ۴۶۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۸۳هزار و ۹۸۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۴میلیارد و ۷۶۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۲۰۱میلیارد تومان در بیش از ۴۵۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۴۰۰/۲/۲۲ در بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های خدمات انفورماتیک، کاشی الوند و پرداخت الکترونیک سامان کیش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های آلومراد، سیمان خزر و سیمان صوفیان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۸۲میلیون ورقه به‌ارزش ۷هزار و ۴۲۴میلیارد تومان در ۱۴۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۸۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های زغال سنگ پرورده طبس، دارویی ره آورد تامین و سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توکاریل، صنایع بهداشتی ساینا و صنایع ماشین‌های اداری ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین شاخص بورس فرابورس بورس تهران بورس بازار بورس اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۲۱ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۵ متری در شهرک استقلال، حداقل باید ۵ میلیارد و ۵۸۰ تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، در گزارش پیش رو نرخ رهن و اجاره «منطقه ۲۱» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۵ متری در منطقه ۲۱ «شهرک استقلال»، ۸ ساله ساخت، نیازمند حداقل ۵ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید و فروش واحدهای دیگر در منطقه ۲۱ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۲۱) متراژ ساختمان عمر ساختمان قیمت کل ملک (تومان)
تهرانسر ۸۷ ۱۳۹۷ ۷,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک آزادی ۸۹ ۱۴۰۰ ۷,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک استقلال ۸۵ ۱۴۰۱ ۵,۵۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک دانشگاه ۸۸ ۱۴۰۲ ۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک دریا ۹۸ ۱۴۰۰ ۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک غزالی ۷۵ ۱۴۰۳ ۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ویلا شهر ۷۰ ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
وردآور ۸۰ ۱۴۰۱ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • فروش میلیاردی دو کد در خوساز
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص