Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و آپارات گیم، برای نخستین بار به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ «مسابقات بازی‌های ویدیویی ایران» به عنوان یکی از بزرگترین و جذاب‌ترین رویدادهای بازی کشور، امسال نیز با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مجموعه آپارات، با جوایزی ارزنده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره به دلیل پاندمی کرونا و برای تسهیل مشارکت تمام افراد علاقه‌مند به‌صورت آنلاین اجرا خواهد شد.

دور مقدماتی ششمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران از تاریخ یکم تا هفتم خرداد ماه 1400 در چهار رشته «فیفا21 کنسول PS4»، «کلش رویال (موبایل)»، «بازی ایرانی فوتبالیستارز (موبایل)»، «بازی ایرانی بزن بهادر (موبایل)» برگزار می‌شود.

مجموع جوایز برای نفرات اول تا سوم تمام رشته‌ها 250 میلیون تومان و ظرفیت پذیرش برای هر رشته 512 نفر است. علاقه‌مندان به شرکت در این جام، می‌توانند با مراجعه به سایت https://baazico.ir از تاریخ 21 الی 27 اردیبهشت ماه، در هر یک از گروه‌های انتخابی ثبت نام کنند.

علاوه بر این، گروه منتخب قهرمانان دوره‌های گذشته ایرانی و غیرایرانی نیز در این دوره در رشته فیفا 21 با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است، در صورت مساعد بودن شرایط، فینال این مسابقات در یکی از پردیس‌های سینمایی بزرگ تهران و با حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار می‌شود که شرایط و تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟| تغییر سبک زندگی ملت‌ها با ترویج بازی‌های رایانه‌ای غربی«فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»| سبقت بازی‌های رایانه‎‌ای از صنعت فیلم‌سازی هالیوود در سودآوری«فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»|بازی‌های رایانه‌ای خارجی؛ ابزاری برای تحریف واقعیت/ محتوای اصلی بازی‌های پرفروش دنیا چیست؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد ملی بازی های رایانه ای بازی های رایانه ای بنیاد ملی بازی های رایانه ای بازی های رایانه ای بازی های رایانه ای بازی های ویدیویی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌وپنجم لیگ جزیره چلسی در ویلا پارک مقابل استون ویلا متوقف شد.

به گزارش ایسنا، استون ویلا در خانه شروع خوبی داشت و با برتری ۲ بر صفر نیمه اول را به پایان رساند اما در نیمه مربیان ورق برگشت و پوچتینیو موفق به تغییر روند بازی شد.

با گل‌های دقایق ۶۲ و ۸۱ مادوئکه و گلگر کار به تساوی کشید و در دقیقه ۹۵ گل آبی‌های لندن توسط VAR رد شد تا بازگشت شاگردان پوچ تکمیل نشود.

با این نتیجه استون ویلا با ۶۷ امتیاز در رتبه چهارم ماند اما در صورت برتری تاتنهام در بازی‌های عقب افتاده‌اش این تیم به جایگاه پنجم جدول سقوط می‌کند و چلسی هم با ۴۸ امتیازی در جایگاه نهم باقی ماند اما هنوز به کسب سهمیه لیگ اروپا امید دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران