Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که جدایی یکی از مربیان تیم استقلال در روند کاری این تیم تأثیرگذار بوده است. - اخبار ورزشی -

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دربی روز جمعه تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این بازی به مانند سایر دربی‌های گذشته حساسیت‌های خاص خودش را خواهد داشت و ربطی به جایگاه تیم‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی آنقدر برای هواداران اهمیت دارد که هر تیمی بدون توجه به جایگاهش دنبال پیروزی است.

وی افزود: استقلال پس از آمدن فرهاد مجیدی و کادر جدیدش، تحول پیدا کرد و همانطور که دیدیم از گروه سختش در لیگ قهرمانان آسیا بالا آمد، اما باز هم ضعف مدیریتی باعث شد که فراز کمالوند به راحتی از استقلال جدا شود. کمالوند از نظر فنی قابل احترام است و خوشحال بودم کنار استقلال است. من جزو اولین نفراتی بودم که از حضور او حمایت کردم. انتقادی که به مدیریت باشگاه استقلال دارم این است که چرا قرارداد محکمی با کمالوند نبسته بودند که نتواند جدا شود؟ نمی‌گویم استقلال با رفتن کمالوند تضعیف شده است، اما غذایی که نمک نداشته باشد هر چقدر هم زحمت بکشید کمتر خورده می‌شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: کمالوند به لحاظ روحی و روانی به خوبی روی تیم کار می‌کرد. نبود او در دیدار با ذوب‌آهن ملموس بود. البته غیبت بازیکنانی چون وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان تأثیر خودش را گذاشته بود، به خصوص اسماعیلی که در لیگ قهرمانان آسیا آمادگی بالایی از خود نشان داد.

همدانی با اشاره به دربی پیش رو تصریح کرد: زندگی برای استقلال ادامه دارد و مجیدی به همراه کادر فنی‌اش باید تیم را جمع و جور کنند تا در دربی نتیجه بگیرند و شرایط خوبی برای رسیدن به قهرمانی پیدا کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و استقلال برنده دربی شود. بازیکنان استقلال باید شکست برابر ذوب‌آهن را فراموش کنند و به فکر دربی باشند.

وی در مورد خاطراتش از حضور در دربی‌ها گفت: لحظه به لحظه دربی‌ها خاطره است. بردهایش خاطرات شیرین و شکست‌هایش خاطرات تلخ، اما بدترین خاطره من اخراج توسط مارکوس مرگ داور آلمانی بود که به ناحق من را اخراج کرد.

موسوی: کمالوند به این خاطر به استقلال آمد که پیشنهاد آنچنانی نداشت/ احساس می‌کنم دربی مساوی می‌شود

انتهای پیام/

ستار س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستار همدانی استقلال ستار همدانی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ مالی شدند

 به گزارش تابناک، در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) بخشی از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد. علی خطیر در جلسه ای که با مدیران هلدینگ خلیج فارس داشت از آنها درخواست کرد در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور بخشی از قراردادهای مرلبان و بازیکنان این تیم پرداخت سود. این درخواست علی خطیر مورد موافقت مدیران مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفت و امروز ۱۵ ذرصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

قرار است در صورت پیروزی استقلال مقابل تراکتور پاداش ویژه‌ای به آبی‌پوشان پرداخت شود. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌پنحم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ میهمان تراکتور است. آبی‌پوشان با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول جای دارند.

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند