Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، عید سعید فطر بهانه‌ای شد تا بار دیگر باشگاه خبرنگاران جوان با یک عیدانه جذاب مهمان نگاه‌های شما باشد.

عیدانه‌ای که «از نو» نام دارد و خبر از یک فرصت دوباره برای از نو شدن می‌دهد.

فرصتی که بعد از ماه مبارک رمضان و عهد‌های بسته شده با پروردگار برای جهانیان فراهم شده و وظیفه انسان‌ها وفاداری به همان عهد‌های شب‌های قدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت تلویزیون و سمیه مردانی مجری شبکه خبر، اجرای «از نو» را برعهده داشتند و در طول برنامه با مهمان‌های مختلف به گفتگو پرداختند.

اولین مهمان «از نو» بابک افرا بود، خواننده‌ای که با سبک جدید خود در دل مخاطبان جا باز کرده است.

افرا در پاسخ به سوال محمدرضا حیاتی درخصوص وضعیت فعلی دنیای موسیقی گفت: اوضاع دنیای موسیقی در این ایام کساد است، تنها خواننده‌ای که در این روز‌ها با پررویی تمام در حال کارکردن است فقط من هستم. با اینکه تعدادی از همکاران ما فعالیت هایشان را به فضای مجازی منتقل کردند، اما هیچگاه دنیای مجازی جذابیت‌های دنیای واقعی را ندارد. در این چند وقت مردم کمی دچار افسردگی شدند و منتظر هستند که واکسن‌ها تزریق شود و برنامه‌ها به حالت اول برگردد، اما من خیلی به این مسائل کاری ندارم و کار خودم را انجام میدهم.

وی درباره اجرای خود در برنامه جشن رمضان توضیح داد: اجرا در برنامه جشن رمضان تجربه جدیدی بود. البته در آن برنامه اسم مرا مجری ذکر نمی‌کنند بلکه می‌گویند خواننده مهمان و مجری هم خانم پورابراهیم هستند. جالب است که عده‌ای از مردم پیام دادند که چرا بابک افرا که مجری نیست برنامه را اجرا می‌کند؟ عوامل هم گفته اند خواننده مهمان است و مردم پرسیده اند اگر مهمان است پس چرا نمیرود؟ من به تهیه کننده گفتم که باید می‌گفتید مهمان پررویی است.

افرا در پاسخ به اینکه استقبال مردم از «جشن رمضان» چطور بوده است بیان کرد: از آنجایی که «جشن رمضان» سابقه طولانی دارد، مردم بیننده این برنامه هستند و آن را دوست دارند، اما به نظرم جا دارد تا به ماهیت جشن خود بیشتر نزدیک شود.

خواننده قطعه «رفیق» در جواب سوال حیاتی که سبک خواندن شما دقیقا چه نوع سبکی است گفت: اگر شما فهمیدید که سبک من چیست خودم هم می‌فهمم. (خنده) وقتی تصمیم گرفتم خواننده شوم به این فکر نکردم که سبک کارم جدید است یا هر چیز دیگر؛ به این فکر میکردم که اثرمن برگرفته از روحیات خودم باشد. از طرفی ما در گذشته پیش پرده خوانی، ضربی خوانی، سبک روحوضی و... داشتیم و من فکر میکنم سبک من هم تلفیقی از اینهاست. این سبک‌ها در فرهنگ شنیداری وجود داشت چرا ما آن‌ها را به روز نمی‌کنیم؟

وی درباره اثر جدید خود بیان کرد: کار جدید من با عنوان «خانم» روز پنجشنبه همراه با موزیک ویدئو رونمایی می‌شود. شعر این اثربرای خودم است. این قطعه برای تیتراژ برنامه «عصر شیرین» تولید و به بانوان هم تقدیم شده است.

افرا در پاسخ به اینکه تعریف شما از تازه شدن و کار خیر چیست گفت: زندگی در کهنه گی فقط بوی مرگ می‌دهد، هرچیزی برای داشتن طعم زندگی باید از نو تعریف شود. آدم‌ها با یادگرفتن، خواندن و شنیدن و دیدن فیلم جدید نو می‌شوند. همچنین در نوروز ۹۹ که کرونا تازه شیوع پیدا کرده بود و من هم قطعه «هیچی نمیشه» را خوانده بودم، یک راننده تاکسی که مسن هم بود به من گفت "ما خیلی شما را دوست داریم. من متولی مسجد در اوین درکه هستم، تو کاری که کردی در وضعیت ناامیدی و ترس مردم لبخند بزنند"؛ بنابراین هر کاری که منجر به شادی یا آبادی شود کار خیر نام دارد.

در ادامه سید محسن پرهیزگار از خیرین کشور به جمع مهمانان «از نو» اضافه شد.

پرهیزگار درباره فعالیت‌های خیرخواهانه خود گفت: ۳۰۰ خیر هستیم که در یکسال ۲۰۰۰ بچه یتیم را تحت پوشش قرار دادیم. یکسال پیش بعد از فرمایش مقام معظم رهبری درباره کمک‌های مومنانه، تصمیم گرفتیم کاری برای سبد کالا و ارزاق مردم انجام دهیم. بچه‌های ما در سنین مختلف هستند به طور مثال از بچه یکساله تا دختر دانشجوی کارشناسی ارشد تحت پوشش قرار گرفته اند. البته این کمک‌ها به همین جا ختم نمی‌شود، اگر فرزند پسر باشد تا زمان پیدا کردن کار و اگر هم دختر باشد تا زمانی که شغل خوبی پیدا یا ازدواج کند تحت حمایت قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه از نظر شما رنگ کار خیر چه رنگی است بیان کرد: به نظرم خیلی سبز است.

در ادامه می‌توانید فیلم کامل این برنامه را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه خبرنگاران عید فطر بابک افرا جشن رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی بعد از ظهر شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها همراهی خیرین و نیکوکاران را مایه دلگرمی دانست و اظهار کرد: هم اکنون سه هزار ۱۳۳ یتیم و ده هزار و ۲۲۱ فرزند از خانواده محسنین در استان گیلان از حمایت حامیان نیکوکار بهره مند می‌شوند که علاوه بر دریافت کمک هزینه معیشت، بسیاری از مشکلات درمانی، تحصیلی و مسکن این افراد، از طریق گزارش همکاران اکرام به حامیان و عنایت این بزرگواران مرتفع گردیده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، با اشاره به اینکه طی ماه رمضان امسال در قالب پویش باران مهربانی ۵۸۰۰ نفر به عنوان حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند، افزود: این امر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۷ درصد افزایش یافته است و هم اکنون حدود چهل هزار حامی در این طرح مشارکت دارند.

وی در ادامه، با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از یکصد میلیارد تومان توسط حامیان به فرزندان معنوی شأن اهدا شد، اضافه کرد: حدود ۸۳ میلیارد تومان از میزان کمک‌های اهدایی حامیان نقدی و مابقی به صورت کالا و خدمات ضروری برابر نیازهای فرزندان از سوی این عزیزان اهدا گردید.

اهرابی با تأکید بر اینکه تعداد زیادی از فرزندان ایتام و محسنین هستند که دارای حامی نبوده یا دریافت مراحم بسیار پایینی دارند، گفت: مردم نوعدوست و خیر، جهت حمایت یک یا چند فرزند معنوی می‌توانند با مراجعه و ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir نسبت به انتخاب فرزند معنوی با شرایط مورد نظر خود (سن، جنسیت، سادات، بیمار، محل سکونت) اقدام و همچنین حامیان با مراجعه حضوری یا تلفنی به واحدهای اکرام ادارات امداد استان می‌توانند نسبت به شرح وضعیت زندگی این افراد آگاهی پیدا کرده و سپس فرزند معنوی خود را جهت حمایت انتخاب نمایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، ادامه داد: ارسال عدد ۱۳ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ نیز از روش‌های دیگر برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌باشد.

وی ضمن تقدیر از اعتماد حامیان و خیرین گفت: به منظور تسهیل در روش‌های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته می‌شود که حامیان می‌توانند بدون شناسه واریز و از طریق سایت و یا کلیه درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن‌های موجود، نسبت به واریز مستقیم هدایای نقدی به حساب فرزندان معنوی اقدام نموده و گزارش پرداخت را در سایت مشاهده کنند.

اهرابی در پایان با قدردانی از همراهی همیشگی مردم نیکوکار گیلان، عنوان کرد: مردم خیر استان در قالب پویش اطعام مهدوی به منظور تهیه بسته‌های افطاری ساده، غذای گرم و بسته معیشتی برای اقشار کم برخوردار، بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان مشارکت کردند.

کد خبر 6090008

دیگر خبرها

  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز