Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:24:14 GMT

عید فطر مبارک

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۰۷۴۴

عید فطر مبارک

ایسنا/البرز مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مساجد، امامزاده‌ها و حسینیه‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی ولایی‌برحق در گفت و گو با ایسنا گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا نماز عید سعید فطر امسال با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در شبستان‌ها و فضای باز مساجد، امامزاده‌ها و حسینیه‌های مختلف استان برگزار می‌شود تا از تجمع در یک محله جلوگیری شده و نمازگزاران به صورت غیرمتمرکز در نقاط مختلف نماز بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ولایی‌برحق از مردم خواست برای شرکت در نماز عید سعید فطر حتماً ماسک و وسایل شخصی موردنیاز همچون سجاده، مهر و تسبیح به همراه داشته باشند.

حجت‌الاسلام ولایی در رابطه با مبلغ زکات فطره ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دفاتر مراجع معظم تقلید، اطلاعیه‌هایی در مورد مبلغ زکات فطره و کفاره روزه‌ ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ منتشر کرده‌اند. دفتر مقام معظم رهبری امسال میزان زکات فطره بر مبنای قوت غالب گندم را مبلغ ۲۰ هزار تومان، بر مبنای قوت غالب برنج مبلغ ۷۰ هزار تومان و کفاره روزه غیر عمد را مبلغ ۵۰۰۰ هزار تومان و کفاره روزه عمد مبلغ ۳۰۰ هزار تومان (که باید به صورت نان تهیه و پرداخت شود) اعلام کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری حجت الاسلام مهدی ولایی برحق عید سعید فطر همه باهم علیه کرونا هزار تومان عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز

جلسه‌ صحن مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر ۲۰ دقیقه متوقف شد.

به گزارش ایسنا، جلسه نوبت صبح روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی با تصمیم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر متوقف شد.

نمایندگان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان) را در دستور کار داشتند و تنها ۸ مورد از اصلاحات مربوط به این لایحه باقی مانده بود که با تصمیم رئیس مجلس، ادامه رسیدگی به این لایحه به بعد از اقامه نماز موکول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبریک روز معلم به همکار با ۴۰ متن ادبی، زیبا و رسمی
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • روز معلم ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس نوشته تبریک
  • پیام تبریک روز معلم + پوستر و عکس نوشته
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی