Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@14:13:35 GMT

رتبه برتر هلال احمر کرمان در توسعه کسب وکارهای خرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۳۳۵

رتبه برتر هلال احمر کرمان در توسعه کسب وکارهای خرد

به گزارش جام جم آنلاین کرمان:رضافلاح افزود: سازمان جوانان، دروازه ورودی هلال احمر است و بایستی این دروازه تقویت و به یک باور واقعی تبدیل شود؛ جمعیت هلال احمر دارای جوانانی است که به عنوان سرمایه های مهم و اصلی این نهاد بین المللی محسوب می شوند و بایستی با ایجاد فضای مناسب این سرمایه ها را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی موضوع کارآفرینی را یکی از موضوعات مهم در چند دهه ی اخیر عنوان کرد و افزود: توسعه فرهنگ کارآفرینی، انجام حمایت های لازم از کارآفرینان، ارائه آموزش های مورد نیاز و انجام تحقیقات و پژوهش های لازم در این زمینه، حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد:اشتغال و کارآفرینی وظیفه اصلی هلال احمر نیست، اما به عنوان مسئولیت اجتماعی تلاش می کنیم افراد مختلف جامعه به خصوص جوانان هلال احمر را توانمند سازیم و با تاکید مقام معظم رهبری در تولید ملی و رونق آن در راستای رفع مشکل بیکاری به موضوع کسب و کارهای خرد ورود پیدا کردیم.

فلاح تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان با تربیت اعضای جوانان به عنوان تسهیل گر و با تمرکز بر نقاط حاشیه ای شهرها، انواع روش های کارآفرینی و مهارت آموزی را آموزش دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: بیش از 20 فرصت شغلی توسط اعضای جوانان در شهرستان های کرمان، بردسیر، کهنوج، ریگان و رفسنجان برای 210 نفر ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح توانمندسازی محلی با رویکرد توسعه کسب و کارهای خرد به مدت سه سال در 11 استان اجرا شده است، افزود: استان های کرمان، آذربایجان شرقی، لرستان و خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل هلال احمر کرمان توسعه کسب وکارهای خرد سازمان جوانان جمعیت هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره ۱۱۲ (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان