Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در دیداری معوقه از هفته سی و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (پنجشنبه) تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان سرخپوشان لیورپول خواهد بود.

منچستریونایتد در ۳۵ بازی ۷۰ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد و لیورپول نیز از ۳۴ بازی ۵۷ امتیاز اندوخته و رتبه ششم را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شکست روز سه شنبه منچستریونایتد برابر لستر سیتی در ورزشگاه اولدترافورد، منچسترسیتی ۳ هفته پیش از پایان فصل به عنوان قهرمانی دست یافت و حالا تنها انگیزه منچستریونایتد در بازی‌های باقی مانده حفظ جایگاه دومی و انگیزه دیگر تیم‌های بالای جدول از جمله لیورپول، بهبود جایگاه خود و قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر و کسب سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.

شاگردان یورگن کلوپ که لقب مدافع عنوان قهرمانی را یدک می‌کشند در این فصل نتوانستند مانند فصل گذشته پرفروغ ظاهر شوند و از هفته بیستم به بعد بود که این مربی آلمانی پس از چند ناکامی پیاپی گفت اولویتش در ادامه فصل کسب جایگاه چهارم و حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده است، چیزی که هنوز تضمینی برای آن وجود ندارد.

با توجه به امتیازاتی که لیورپول کسب کرده و در فاصله تنها ۴ بازی باقی مانده این تیم تا پایان مسابقات لیگ جزیره، سرخپوشان بندر لیورپول برای کسب سهمیه رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا ماموریتی بسیار دشوار و شاید غیرممکن در پیش دارند. گرچه این تیم با کسب پیروزی ۲ بر صفر برابر ساوتهمپتون در دیدار روز شنبه، شانس اروپایی شدن خود را زنده نگه داشت و با شکست چهارشنبه شب  چلسی برابر آرسنال به هفته‌های آینده امیدوار باقی ماند.

شاگردان کلوپ باید بازی های باقی مانده خود را ببرند و  امیدوار باشند تیم های چهارم و پنجم جدول امتیاز زیادی از دست بدهند. فاصله قرمز‌های مرسی ساید با تیم چهارم جدول یعنی چلسی ۷ امتیاز است (البته با دو بازی کمتر) و علاوه بر چلسی، پیش روی خود وستهام را نیز به عنوان رقیبی سرسخت می‌بیند.

سوابق ۲ تیم

بازی امشب ۲۳۵ اُمین دیدار منچستریونایتد و لیورپول در تمام رقابت‌ها است، غول‌های مرسی ساید ۷۷ و منچستریونایتد ۸۹ بار پیروز شده اند.
منچستر یونایتد از ۱۵ بازی خانگی آخر برابر لیورپول در همه رقابت‌ها فقط در یک بازی شکست خورده و در ۱۴ بازی دیگر ۱۰ بار پیروز شده و ۴ بار مساوی کرده است. این تیم پس از مارس سال ۲۰۱۴ در ۸ بازی برابر لیورپول شکست نخورده است.

منچستر یونایتد و لیورپول در این فصل ۲ بار برابر هم به میدان رفتند که یونایتد‌ها یک بار پیروز شدند (در جام حذفی) و یک بازی دیگر نیز به تساوی کشیده شد. لیورپول در پنج سال گذشته هیچگاه در ۲ بازی پیاپی در همه رقابت‌ها برابر منچستریونایتد شکست نخورده است.

در رقابت‌های لیگ برتر منچستر یونایتد در ۹ بازی آخر با لیورپول فقط در یک بازی پیروز شده، ۶ بازی ۲ تیم به تساوی انجامیده و ۲ بار هم لیورپول موفق شده یونایتد‌ها را شکست دهد. شاگردان سولشر در پنج بازی گذشته خود برابر سرخپوشان مرسی ساید به پیروزی نرسیده و در این ۵ بازی سه تساوی و ۲ شکست داشته‌اند.

لیورپول در لیگ برتر از فصل ۱۴-۲۰۱۳ تاکنون موفق به پیروزی در اولدترافورد نشده است.

منچستریونایتد از ۶ بازی آخر خود در لیگ برتر ۴ پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشته است.

لیورپول در ۶ بازی آخر خود در لیگ جزیره بدون شکست بوده و ۴ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورده است.

من یونایتد در این بازی هری مگوایر را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. دنیل جیمز، فیل جونز و آنتونی مارسیال از دیگر بازیکنان مصدوم و غایب میزبان هستند.

لیورپول نیز جیمز میلنر و اوزان کباک را در دیدار برابر ساوتهمپتون به دلیل مصدومیت تعویض کرد و کلوپ گفته است زمان بازگشت آن‌ها به میدان نامشخص است.

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد:

هندرسون وان، بیساکا، لیندلوف، بیلی، لوک شاو، فرد، مک تومینای، رشفورد، فرناندز، پوگبا، کاوانی

ترکیب احتمالی لیورپول:

آلیسون، الکساندر آرنولد، فیلیپس، ویلیامز، رابرتسون، فابینیو، تیاگو، واینالدوم، محمد صلاح، فیرمینو، سادیو مانه

بیشتر بخوانید

برترین تیم ماه لیگ برتر فوتبال انگلیس انتخاب شد + عکس منچسترسیتی یک - چلسی ۲/ توخل قهرمانی سیتیزن‌ها را به تعویق انداخت زحمت زیاد جهانبخش برای حضور در ترکیب ثابت برایتون

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش منچستر یونایتد لیورپول لیگ جزیره منچستر یونایتد لیگ قهرمانان رقابت ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در نبرد با حریف مستقیم خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید، تیم فوتبال اتلتیکومادرید پذیرای رقیب اصلی و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی یعنی اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد میهمان باسکی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه 15، آنخل کورئا در دقیقه 52 و اونای سیمون در دقیقه 80 (گل به خودی) تنها گل بیلبائو که در دقیقه 45 توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید را بی‌اثر کرد و باعث ثبت بیستمین پیروزی فصل روخی‌بلانکو شد.

این پیروزی شاگردان دیه‌گو سیمئونه را 64 امتیازی کرد و سبب شد که فاصله آنها با بیلبائوی رده پنجمی به شش امتیاز افزایش پیدا کند تا خیال آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تا حدودی آسوده‌تر شود.

اتلتیکومادرید به آلاوس باخت

 

روز گذشته سه دیدار دیگر هم در این چارچوب برگزار شد که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

لاس‌پالماس صفر - جیرونا 2
آلمریا یک - ختافه 3
آلاوس 3 - سلتاویگو صفر

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لالیگا امروز چهار مسابقه دیگر برگزار می‌شود. در آخرین بازی این هفته لالیگا هم دوشنبه شب از ساعت 22:30 بارسلونا میزبان والنسیا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم‌های رئال مادرید با 84 امتیاز (33 بازی)، جیرونا با 71 امتیاز (33 بازی) و بارسلونا با 70 امتیاز (32 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم