Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، در این جلسه که به ریاست بتول سعیدی زاده سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، سید محمد مولوی یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات مربوطه و ۱۲ شرکت تولیدی برگزار شد، هر یک از شرکت ها مسائل و مشکلات خود را در زمینه های تسهیلات بانکی، دستورالعمل های محیطی زیستی، آب، گاز، برق و غیره مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در این نشست بر لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد رفع موانع تولید شهرستان تاکید کرد.

بتول سعیدی زاده، اظهار کرد: اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بایستی نسبت به اجرای سریع باقی مانده‌ی مصوبات سال گذشته و اقدام در زمینه ی مصوبات امسال اهتمام بورزند.

وی با بیان اینکه فرماندار به صورت مستمر پیگیر مشکلات و موانع تولید در نشست های استانی است، افزود: بر همین اساس در شورای برنامه‌ریزی استان که چندی پیش در آبادان برگزار شد، استاندار خوزستان  بر پیگیری مستمر و رفع موانع تولید شرکت های صنعتی و کارگاه ها و کارخانه های تولیدی تاکید داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه این نشست، بر اساس نیازهای مطرح شده از سوی شرکت‌ها، موارد لازم مصوب و پیگیری جدی برای اقدام در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرار گرفت. گفتنی است در ماه‌های اخیر با پیگیریهای انجام شده، ۹ واحد تولیدی و صنعتی از ۱۸ واحد راکد در شهرستان آبادان، احیاء و به چرخه ی تولید بازگشتند.

46

کد خبر 1514288

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رفع موانع تولید شهرستان رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر