Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی روز پنجشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلای پیامبر اعظم شاهرود، با اشاره به شهادت ۸۵ کودک بی گناه در افغانستان، افزود: نام داعش و طالبان را می برند اما پشت پرده همه این حوادث آمریکا است چرا که استکبار نمی خواهد امنیت در افغانستان برقرار شود.
وی با بیان اینکه به تازگی فصل نوینی از دفاع ملت فلسطین از قدس شریف آغاز شده است، اظهار داشت: ۲ هزار صهیونیست افراطی را وارد مسجد الاقصی کردند تا در آنجا اعمال عبادی خود را انجام دهند و راز این کار در این است که رژیم جعلی اسراییل از نظر سیاسی و اجتماعی به بن بست رسیده است و با این نوع شرارت ها می خواهد هم توجه حامیان خود را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
امام جمعه شاهرود ادامه داد: آن ها قساوت را در حد اعلا دارند اما ملت فلسطین دستش بسته نیست و اگر روزهای نخست با سنگ دفاع می کرد امروز سلاح دارد.
امینی با محکوم کردن جنایت های اسراییل، تصریح کرد: با دفاع ملت فلسطین گنبد آهنین اسراییل فروریخت و امیدواریم این مقاومت همچنان نتیجه دهد.
وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: از وزارت کشور و شورای نگهبان می خواهیم که نام نویسی داوطلبان ریاست جمهوری را سامان دهند. 

امام جمعه شاهرود مشارکت و انتخاب اصلح را ۲ موضوع مهم در انتخابات برشمرد و ابراز داشت: چند ماه است که هم دشمنان خارجی و هم غافلان داخلی بذر یأس و ناامیدی را در میان مردم می پراکنند مبنی بر اینکه شرکت در انتخابات فایده ای ندارد، در صورتی که اینطور نیست و مردم باید در تعیین سرنوشتشان مشارکت کنند.
امینی بر لزوم انتخاب افراد شایسته تأکید کرد و افزود: مردم در رای دادن به قوم و قبیله، پول و وعده های توخالی رأی ندهند بلکه به برنامه، اصالت، پاک‌دستی و مردم‌دوستی رأی دهند تا کشور سامان بگیرد.

برچسب‌ها عید سعید فطر انتخابات ۱۴۰۰ شاهرود افغانستان خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر انتخابات ۱۴۰۰ شاهرود عید سعید فطر انتخابات ۱۴۰۰ شاهرود افغانستان خطبه ها اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن