Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امین کمالی روز پنجشنبه در خطبه های عید فطر در مصلی شهرجیرفت بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر ها تاکید کرد و افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند برای حفظ آبروی نظام، با هر سلیقه ای که هستید در انتخابات شرکت کنید.

 وی با بیان اینکه ۱۲۰ شاخص برای انتخاب یک رئیس جمهور اصلح در منظومه فکری مقام معظم رهبری وجود دارد، تصریح کرد:  معظم له فرمودند رئیس جمهور باید فساد ستیز، جوانگرا، انقلابی و حزب اللهی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه موقت جیرفت ادامه داد:به یاری پروردگار  در ۲۸ خرداد شاهد حضور باشکوه شما مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

 وی به جواب دندان شکن حزب الله به تجاوزات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آمریکا به دنبال سناریوی فرات تا نیل بوده و اکنون شاهد تحقق وعده های الهی هستیم و مردم مقابل آنها ایستادند.

امام جمعه موقت جیرفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی تفکرات غرب را کنار زده و در جنگ ۲۲ روزه حضور داشتند.

وی بیان کرد: امروز شاهد فرود موشک های فلسطین بر گنبد آهنین صهیونیست هستیم و این گنبد آهنین، توان رهگیری موشک ها را نداشته و سعودی ها نیز در شوک به سر می برند.

وی تصریح کرد: موشک‌های فلسطینی سودای حمله به حیفا و تل‌آویو را دارند و صهیونیست ها به التماس افتاده اند و امیدواریم که به زودی در مسجد الاقصی نماز خوانده شود.

نماز عید سعید فطر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز مصلی جیرفت برگزار شد.

برچسب‌ها عید سعید فطر انتخابات ۱۴۰۰ اعیاد مذهبی جیرفت پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر انتخابات ۱۴۰۰ اعیاد مذهبی عید سعید فطر انتخابات ۱۴۰۰ اعیاد مذهبی جیرفت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد