Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تیراندازی سربازان رژیم صهیونیستی با گلوله‌های واقعی و خفقان شدید در شهرهای مختلف کرانه باختری اشغالی و سرکوب تظاهرکنندگان فلسطینی، تعدادی از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر از آنها زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، در شهر الخلیل ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی در نزدیکی الزاویه برای اعلام همبستگی با ساکنان قدس در مسجد الاقصی و محله الشیخ جراح و نیز محکومیت حملات مستمر رژیم صهیونیستی به ساکنان نوار غزه که تاکنون ۶۹ شهید بر جای گذاشته، تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سربازان رژیم اشغالگر با گلوله‌های واقعی به تظاهرکنندگان شلیک کردند که موجب جراحات شدید و خطرناکی در میان آنها شد.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز از زخمی شدن بیش از ۳۵ فلسطینی در تیراندازی سربازان اسرائیلی و وخامت حال دو تن از آنها خبر داد.

با آغاز دوباره درگیری‌ها در اطراف دیوار حائل در غرب شهرک‌های زیتا، باقه شرقی و نزله عیسی در شمال شهر طولکرم، پنج جوان در اثر تیراندازی سربازان اسرائیلی و شلیک گاز اشک‌آور زخمی شدند.

در عملیات تیراندازی محمد عمر سعید النجار، افسر دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در شهر نابلس به سمت سربازان اسرائیلی در جاده تل در جنوب نابلس، دو تن از آنها زخمی شدند.

در پی این عملیات رژیم صهیونیستی ورودی‌های شهر نابلس را مسدود و عملیات پاکسازی گسترده‌ای را آغاز کرد.

همچنین پلیس رژیم صهیونیستی گفت، بعد از تیراندازی در شهر ام الفحم در داخل اراضی ۱۹۴۸ یک سرباز اسرائیلی زخمی شد. نیروهای پلیس و گارد مرزی مشغول یافتن فلسطینی‌هایی بودند که کوکتل مولوتف پرتاب کردند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای از این عملیات قهرمانانه و سایر حرکت‌های مردمی برای مقابله با اشغالگران در ایست‌های نظامی شهرهای کرانه باختری اشغالی تقدیر کرد.

این جنبش با اشاره به اینکه این عملیات قهرمانانه تیراندازی توسط یک فداکار شجاع در نزدیکی نابلس انجام شد، گفت: مبارزات مردم ما و پشتیبانی مستمر آنها از قدس و مشارکت سازنده‌شان در این درگیری‌ها نشان از نشاط و آمادگی کامل مردم ما برای فداکاری و اقدام و حمایت آنها از مقاومت به عنوان راه آزادسازی دارد.

جهاد اسلامی افزود: مقاومت همه جانبه و تمام عیار حق مردم ما است و ما در کنار هر وطن‌پرستی هستیم که قصد دارد راه عزم و روحیه ملی را طی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرانه باختري قدس شرقی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را اعلام کرد.

بنا بر این بیانیه، ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۴ هزار و ۳۰۵ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله‌های خود به نوار غزه ۷۷ هزار و ۲۹۳ فلسطینی را زخمی کرده است.

علاوه بر این بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ جنایت و کشتار را در حق فلسطینیان ساکن نوار غزه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که در جریان جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ۴۳ فلسطین به شهادت رسیده‌اند و ۶۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6088474

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • سربازان گردان «نتصح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نیتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم