Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@01:53:59 GMT

۴ میلیون صهیونیست در پناهگاه

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۱۹۲

۴ میلیون صهیونیست در پناهگاه

حملات موشکی مقاومت به مهمترین مرکز جمعیتی رژیم صهیونیستی، حدود ۶۰ درصد صهیونیست‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی را در پناهگاه نگاه داشته است.

به گزارش مشرق، در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق و برج های مسکونی در نوار غزه، گروه های مقاومت حمله موشکی وسیعی را علیه منطقه موسوم به «تل آویو» بزرگ را که شامل شهر تل آویو  و منطقه «غوش دان» می شود، آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حملات که در 2 مرحله انجام شد دیشب 130 موشک و صبح پنج شنبه 110 موشک به این منطقه شلیک شد.

در پی آغاز این حملات، آژیر خطر در مناطق نامبرده به صدا در آمده، ساکنان این مناطق همگی از شب گذشته در پناهگاه به سر می برند. بر اساس آماری که رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند تعداد ساکنان این مناطق حدود 4 میلیون نفر است که همگی به پناهگاه ها پناه برده‌اند.

منطقه «غوش دان» 75 کیلومتر از نوار غزه فاصله دارد و مرکز اقتصادی و سکونتی رژیم صهیونیستی محسوب می شود. در اهمیت این منطقه از حیث سکونت برای رژیم صهیونیستی اشاره به همین یک نکته کافی است که صهیونیست ها در آخرین آماری که اواخر سال 2020 اعلام کردند جمعیت کل صهیونیست های ساکن سرزمین های اشغالی را کمتر از 7  میلیون نفر اعلام کردند.

 معلوم نیست با استمرار حملات مقاومت، تا چه زمانی این 4 میلیون نفر باید در پناهگاه ها باقی بمانند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین جهاد اسلامی فلسطین حماس فلسطین اخبار داغ فلسطینیان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند

به گزارش همشهری آنلاین، وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه‌، سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید کردند.

کد خبر 847247 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه سازمان شانگهای

دیگر خبرها

  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان