Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از نشست اعضای این کمیسیون با وزیر ورزش و جوانان برای بررسی شکایت نمایندگان از وی خبر داد. - اخبار سیاسی -

حسین میرزایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از برگزاری جلسات این کمیسیون در هفته آینده، خبر داد و گفت:طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس برقرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مهم ‌ترین دستور کار جلسه هفته آینده کمیسیون فرهنگی مجلس، شکایت جمعی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان بررسی خواهد شد، اضافه کرد: روز یکشنبه هفته آینده سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به کمیسیون فرهنگی می آید.

نماینده اصفهان در مجلس تصریح کرد: در این جلسه اعمال ماده 234(شکایت) از وزیر درخصوص ضعف عملکرد حوزه جوانان بررسی می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: مجلس از حقوق جوانان کوتاه نمی آید و آقای وزیر هیچ اقدام قابل قبولی در راستای این مطالبه نداشته و تغییر و تحرک مناسبی را شاهد نبودیم.

به گزارش تسنیم، پیش‌تر از این عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس به خبرنگار تسنیم گفته بود که این اعمال ماده 234 محورهای متعددی دارد که از جمله آن محورها عدم تشکیل مستمر جلسات شورای عالی جوانان، عدم تشکیل جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در استانها، عدم ایجاد سامانه شفافیت مبالغ پرداختی به سمن ها، تغییر بازه سنی جوانی و حذف نوجوانان و... است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس کمیسیون فرهنگی مجلس وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند

دریافت 136 MB کد خبر 6097449

دیگر خبرها

  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟