Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت کوره، هواداران فوتبال منتظر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد وضعیت میزبانی مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان هستند.

باشگاه النصر عربستان به خاطر صدرنشینی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بر این نکته پافشاری می کند که در مرحله یک هشتم نهایی و در بازی با تراکتور ایران، میزبان باشد و با رقیب خود دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر تیم استقلال ایران که در گروه مرحله مقدماتی صدرنشین شد، خواستار میزبانی از الهلال در ورزشگاه آزادی است.

یک مقام کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره به سایت کوره گفت:همه گزینه از جمله بازی در زمین بی طرف امکان پذیر است.

این مقام افزود: کمیته مربوطه بازی های کنفدراسیون هنوز در مورد مسابقات دور بعدی تصمیمی اتخاذ نکرده و این موضوع در جلسه بعدی مشخص خواهد شد.

وی توضیح داد:تقاضای شفاهی باشگاه النصر عربستان و باشگاه استقلال ایران برای میزبانی مسابقات دور بعدی اکنون موجود است.البته کنفدراسیون با توجه به ادامه وضعیت سلامتی ناشی از شیوع کرونا، مسابقات نهایی به صورت متمرکز باشد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله ای بین المللی رده سنی جوانان پس از وقفه ۸ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.


در این مسابقات؛ با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان هر تیم متشکل از 5 ورزشکار از متولدان ( 1384/10/11 تا 1386/10/10 ) و 3 نفر همراه (سرپرست،مربی و مکانیسین) جمعا 8 نفر  شرکت می کنند.

تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در سه مرحله ، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

مقرر شد؛ چنانچه هر یک از تیم های رنکینگ اول تا پنجم سال 1402 علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات های خوزستان- گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از آغاز در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا