Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  هواداران فوتبال منتظر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد وضعیت میزبانی مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان هستند.

باشگاه النصر عربستان به خاطر صدرنشینی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بر این نکته پافشاری می کند که در مرحله یک هشتم نهایی و در بازی با تراکتور ایران، میزبان باشد و با رقیب خود دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر تیم استقلال ایران که در گروه مرحله مقدماتی صدرنشین شد، خواستار میزبانی از الهلال در ورزشگاه آزادی است.

یک مقام کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره به سایت کوره گفت:همه گزینه از جمله بازی در زمین بی طرف امکان پذیر است.

این مقام افزود: کمیته مربوطه بازی های کنفدراسیون هنوز در مورد مسابقات دور بعدی تصمیمی اتخاذ نکرده و این موضوع در جلسه بعدی مشخص خواهد شد.

وی توضیح داد:تقاضای شفاهی باشگاه النصر عربستان و باشگاه استقلال ایران برای میزبانی مسابقات دور بعدی اکنون موجود است.البته کنفدراسیون با توجه به ادامه وضعیت سلامتی ناشی از شیوع کرونا، مسابقات نهایی به صورت متمرکز باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد به مدت شش روز و به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در نخستین روز از این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد در دیدار آغازین تیم اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی‌های این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در  دربی امید‌ها به تساوی بدون گل دست یافت.
 
 تیم اول مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله (گروه دوم) به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌نماید و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز میگردند.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مردم با همت مدیران امکان پذیر است
  • رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم: «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ فقط مذاکره مسائل را حل نمی‌کند/ ساختارهای فسادزا را اصلاح می‌کنیم/ از وضع زندگی مردم و خواسته‌های جوانان مطلعم
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • رئیس شورای عالی داروخانه‌های ایران: هیچ جای دنیا از دین و اعتقادات بیمار سوال نمی‌کنند/ اگر هدف بیمار باشد، عملا تذکر حجاب امکان‌پذیر نیست
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است