Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:35:32 GMT

خان‌محمدی: داربی پرگل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۴۳۸

خان‌محمدی: داربی پرگل می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داربی پیش رو سه، چهار گل خواهد داشت.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی پیش رو اظهار کرد: پرسپولیس این روزها شرایط بسیار خوبی دارد و واقعا می‌تواند نمایش جذابی در داربی داشته باشد. این تیم با عملکرد خوبی که در آسیا داشت، نشان داد شایستگی‌ موفقیت‌هایی که کسب کرده است را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس از نفرات بسیار خوب و با کیفیتی بهره می‌برد که از این جهت نسبت به استقلال برتری دارد. با این شرایط مطمئنا بازی جذابی را تماشا خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: در هفته گذشته دیدار برابر سپاهان حاشیه‌هایی برای پرسپولیس ایجاد کرد اما قطعا این حاشیه‌ها و نتایج قبل از داربی هیچ نقشی در این بازی حساس ندارد. این بازی آنقدر حساس است که حتی جایگاه تیم‌ها در جدول هم روی بازی تاثیر ندارد و فقط شرایط بازیکنان در روز مسابقه روی بازی اثرگذار است.

او در ادامه به داربی‌های قدیمی استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: استرس این بازی برای بازیکنان بسیار زیاد است. در دوره ما آنقدر استرس و حساسیت زیاد بود که شایعه شده بود از قبل، نتیجه تعیین شده و قرار است بازی مساوی شود اما واقعا اینطور نبود. طرفداران باید این موضوع را درک کنند که این بازی هم مثل بازی‌های دیگر فقط سه امتیاز دارد اما پر اهمیت است. وقتی فشار روانی زیاد باشد، بازیکن درون زمین با استرس بیشتری بازی می‌کند و این باعث می‌شود بازی جذاب نشود.

خان‌محمدی ادامه داد: وقتی گلی زده می‌شود، تیمی که گل زده عقب می‌نشیند و تیم مقابل حمله می‌کند تا گل خورده را جبران کند و وقتی گل تساوی زده می‌شود، بازی به تعادل کشیده می‌شود. داربی‌ها همیشه تحت تاثیر جوی که قبل از بازی ایجاد می‌شود قرار می‌گیرند و به همین خاطر گاهی بازی کسل کننده می‌شود. با این حال در بازی‌های برزگ و حساس خارجی مثل ال‌کلاسیو چنین چیزی را شاهد نیستیم و می‌بینیم که در یک بازی گاهی چندین و چند گل زده می‌شود. در زمان ما هم برد داشتیم و هم باخت اما نکته مهم به نظر من این است که طوری بازی کنیم که هواداران از بازی لذت ببرند.

وی درباره بهترین خاطره خودش از داربی‌ها هم گفت: در داربی سال ۸۲ که با گل گل‌محمدی و بهنام ابوالقاسم‌پور برنده شدیم بسیار از بازی لذت بردم و آن بازی را فراموش نمی‌کنم. آن بازی یک دیدار خیلی خوب بود چون تیم ما شرایط خوبی نداشت اما در بازی با عملکرد خوبی که داشتیم توانستیم برنده شویم.

وی در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از داربی پیش رو هم گفت: دو تیم بازی‌های هجومی به نمایش می‌گذارند و به همین خاطر فکر می‌کنم سه یا چهار گل زده خواهد شد. دو تیم برای برد به میدان می‌روند و به همین خاطر بازی خوبی خواهیم دید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس داربی 95 حسن خان محمدی تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا، پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی برابر تراکتور گفت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی را از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

کامیابی‌نیا درمورد تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

او درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود گفت: تیم خیلی خوبی است و در راس کار دارم با اقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند و یک ذره سخت است من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

او درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد