Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز شماره IR ۷۱۱ هما در مسیر تهران-لندن به دلیل نقص فنی و به تشخیص خلبان به فرودگاه، امام خمینی (ره) برگشت و ۱۴۶ مسافر این پرواز با ایرباس جایگزین ساعت ۱۵ امروز اعزام شدند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین جهانی اظهار داشت: پرواز تهران-لندن ایران ایر با شماره ثبت EP-IJA به دلیل بروز نقص فنی در هواپیمای ایرباس A ۳۳۰-۲۰۰ به تشخیص خلبان پرواز، به فرودگاه امام خمینی (ره) برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این هواپیما در در طول مسیر در آسمان زنجان دچار نقص فنی شد و به فرودگاه امام خمینی (ره) برگشت.

وی با اشاره به پذیرایی از مسافران این پرواز، اظهار داشت: این هواپیما ۱۴۶ نفر مسافر داشت و هواپیمای جایگزین هم یک فروند A ۳۳۰ هما با شماره ثبت EP-IJB است که ساعت ۱۵ به سمت لندن پرواز کرد.

جهانی افزود: به دلیل پایان یافتن زمان پروازی کرو پروازی، پرواز جدید با کرو پروازی جدید اعزام شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نقص فنی هواپیما ایرباس نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد