Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:46:04 GMT

پاکسازی برخی از بازارچه‌های محلی در شهر اهواز

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۸۱۲

پاکسازی برخی از بازارچه‌های محلی در شهر اهواز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر کعبی مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: شهرداری با خدمات رسانی و تبلیغات محیطی در مسیر‌ها و میادین اصلی محدوده منطقه شش، برخورداری از برکات و فضیلت ماه ضیافت خدا و ماه بخشش بندگان مقرب خداوند را به تمامی روزه داران و صابران تبریک و تهنینت گفت و  پاکسازی بازارچه‌ی کیان، بازارچه زینب و بازارچه فرحانی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: عملیات پاکسازی بازارچه‌ها با وجود ازدحام جمعیت و خرید شهروندان و ترافیک سنگین در سطح حوزه به نحو احسن انجام شد، این اقدام گسترده که با کمک ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی و خدماتی و با تجهیزاتی شامل ۴۵ دستگاه ماشین حمل زباله، سه لودر، یک دستگاه بکهول، یک دستگاه بیل میکانیکی، یک دستگاه جارو مکانیکی، سه دستگاه تانکر آب پاشی ویک دستگاه المان شور و جدول شور اجرایی شد، ۳۰۰ تن زباله‌تر و خشک جمع آوری شد.

کعبی بیان داشت: بازارچه ها‌ی سطح منطقه بویژه بازارچه کیان که یکی از بازارچه‌های مهم و معروف شهر اهواز است با هدف ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی و احیای حقوق شهروندی از هر گونه زباله پاک‌سازی شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات شهری پاک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز گفت: طرح پاکسازی گسترده و خودجوش به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش "امروز من، بدون کیسه پلاستیکی" اجرا شد.

رحمت الله کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیات‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست بود.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضا‌های عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز، تنها به منظور جمع آوری زباله نیست، بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

 سوم تا نهم اردیبشهت ماه به عنوان هفته زمین پاک در کشور نامگذاری شده است.

۲۲ آوریل به عنوان روز جهانی زمین پاک نامگذاری شده است که در کشور ما هفته‌ای به همین عنوان از سوم تا نهم اردیبهشت گرامی داشته می‌شود و شعار جهانی امسال "سیاره زمین در مقابل پلاستیک" و در ایران نیز شعاری با مضمون " مشارکت مردم در برابر پلاستیک و نجات زمین" انتخاب شده است.

 

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها