Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل محبان در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح فعالیت‌های هلال احمر خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: تا کنون ۱۳۴ خانه هلال در سطح استان راه اندازی شده است که در نظر است تا پایان سال ۱۴۰۰ این تعداد به ۱۸۷ خانه هلال برسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: استقرار بیمارستان سریع استقرار درمانی در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی یکی دیگر از امکاناتی است که می‌تواند در حوادث نقش شایانی در مدیریت مصدومین حوادث داشته باشد و در شرایط بحرانی بدون نیاز به هیچ امکانات جانبی بر پا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بیمارستان از معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور به استان اختصاص یافته است.

محبان گفت: هزار و ۵۲۰ نفر از کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر خراسان شمالی که به مناطق محروم استان اعزام شدند از خدمات پزشکی، پرستاری و دارویی رایگان بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان داشت: از سال گذشته تا کنون ۳۰ پروژه داوطلبی نیز در سطح استان اجرایی شده که ارزش خدمات ارائه شده در آن‌ها به بیش از ۳۷۴ میلیون تومان می‌رسد.

وی افزود: ۷ بانک امانات تجهیزات پزشکی از سال گذشته با هدف کمک به نیازمندان در استان ایجاد شده که تا کنون به بیش از یک هزار نفر خدمات ارائه کرده است.

محبان در انتها با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در راه اندازی طرح مواسات گفت: از شروع بیماری کرونا تا کنون تعداد ۱۰ هزار بسته غذایی بین مردم محروم و آسیب دیده از کرونا تهیه و توزیع شده است؛ به مناسبت هفته هلال نیز هزار و ۲۰۰ بسته توزیع می‌شود.

کد خبر 5211482

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمرخراسان شمالی ابوالفضل محبان تجهیزات پزشکی ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر انتخابات 1400 کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا گرگان اردبیل فطریه ماه رمضان ۱۴۰۰ شیوع کرونا جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد ۵۵ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، محمدعلی کاوسی با بیان خبر فوق اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله از دهستان لانو، بخش درح شهرستان سربیشه در رودخانه فصلی دریافت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم از هلال احمر سربیشه برای جست‌وجوی جسد فرد مذکور به محل اعزام و نسبت به بیرون آوردن جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مرد روستایی از بالای سیل‌بند در حال تماشای جاری شدن رود فصلی بود که در اثر سرخوردگی پا، به داخل رودخانه افتاده است.

کد خبر 750891

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان