Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@01:27:27 GMT

بهرام رادان در «راه آبی ابریشم»

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۸۲۷۸

بهرام رادان در «راه آبی ابریشم»

فیلم سینمایی «راه آبی ابریشم» اثر محمد بزرگ نیا عید فطر از کانال کردی شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا، فیلم سینمایی «راه آبی ابریشم» در مقطع قرن چهاردم هجری، داستان 2 ناخدای کشتی به نام های سلیمان (داریوش ارجمند) و   ادریس ( رضا کیانیان ) است که تصمیم می گیرند برای اولین بار در تاریخ ایران، کشتی هایشان را که حاوی اموال با ارزشی است از میان اقیانوس هند عبور داده و از این راه به چین برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شازان از یوسف با بازی بهرام رادان، یکی از برترین شاگردان دارالعلوم شیراز در علم نجوم است که از سوی استادش ترغیب می شود تا در سفر دریایی مذکور با سمت کتابت کشتی آنان را همراهی کند.

وی در میانه راه چشم ادریس به کنیزی زیبا به نام ماهورا ( پگاه آهنگرانی ) می افتد و تصمیم می گیرد تا او را از صاحبش خریداری کند و سپس به عقد خود درآورد اما ماهورا به ازدواج با او تن نمی دهد و در همین حال ناگهان دزدان دریایی آنان را احاطه می کنند و ماجراهایی را رقم می زند که مخاطب را با خود همراه می سازد.

  رضا کیانیان،  پیام دهکردی، مهدی میامی، محسن حسینی، فرشید صمدی‌پور،  هوشنگ قوانلو، محمدعلی قویدل، حمیدرضا میلاد و جمعی از بازیگران تئاتر و سینما از دیگر هنرمندانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

«راه آبی ابریشم» به تهیه‌کنندگی حسن بشکوفه، با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی به زبان کردی، جمعه 24 اردیبهشت ساعت 17:35 به مدت 112 دقیقه از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی کشتی رضا کیانیان اقیانوس هند چین بازی نجوم ازدواج دزدان دریایی تئاتر اقیانوس هند ایران بازی تئاتر چین داریوش ارجمند دزدان دریایی رسانه ملی فیلم سینمایی کشتی بهرام رادان پگاه آهنگرانی داریوش ارجمند راه آبی ابریشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند

نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

طرفداری | مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا _ سجاد عباسپور 
پویا ناصر پور _ علی نوربخش 

۶۷ کیلوگرم: امید احمدی _ امیرمحمد یارمحمدزهی
حجت رضایی _ آرمین محب ثابت 

۷۷ کیلوگرم: عارف حبیب الهی _ علیرضا عبدولی 
محمدرضا حجامی _ غلامرضا فرخی 

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _ محمد هادی صیدی 
بهروز هدایت _ ابوالفضل پایدار 

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان _ سید ابوالفضل میرزاده
امیرحسین کریمی _ محمد سروش رنجبر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • عکس| انتشار یک عکس عجیب از بهرام رادان به مناسبت تولدش
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند