Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اعلام خبر قطعی کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، ستادهای انتخاباتی وی تشکیل و اعضای ستاد فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، بخشی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان سه دوره مجلس و همچنین تمامی اعضای فراکسیون رهروان مجلس نهم و مستقلین مجلس دهم در ستاد انتخاباتی علی لاریجانی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«غلامرضا تاجگردون» و «علیرضا رحیمی» از اصلاح‌طلبان تاثیرگذار در ستاد انتخاباتی لاریجانی هستند.

همچنین در میان اصولگرایان، طیف «محمدرضا باهنر»(جامعه اسلامی مهندسین) در ترکیب جلسات ستاد انتخاباتی علی لاریجانی حضور دارند.

کد خبر 5211579

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه اسلامی مهندسین علی لاریجانی علیرضا رحیمی غلامرضا تاجگردون محمدرضا باهنر اصولگرایان اصلاح طلبان انتخابات 1400 انتخابات 1400 ستاد انتخابات کشور محمد جواد ظریف شورای نگهبان وزارت کشور مجلس شورای اسلامی صحن مجلس فلسطین انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی هیئت دولت محمد باقر قالیباف محمدجواد ظریف افغانستان ستاد انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

بنابر روایت مهر، در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900264

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری