Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@07:27:25 GMT

تحلیلگر صهیونیست: پایان اسرائیل نزدیک است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۱۴۶۴

یک تحلیلگر سیاسی و اقتصادی صهیونیست با اشاره به شکست جدید و سهمگین ارتش صهیونیستی در نوار غزه و خسارت حدود یک میلیارد دلاری این رژیم فقط در دو روز اول حملات موشکی رزمندگان فلسطینی به مناطق صهیونیست نشین گفت پایان اسرائیل به عنوان یک کشور بسیار نزدیک شده است زیرا ملت‌های منطقه در حال بیدار شدن از خواب عمیق خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه اینترنتی خبری اردنی وطنا الیوم، جدعون لیفی گفت: خسارات وارده به اقتصاد اسرائیل در نتیجه رویارویی با یک دشمن جنگجو و ددمنش آن هم در یک منطقه کوچک به نام نوار غزه، به ۹۱۲ میلیون دلار رسیده است.
لیفی تصریح کرد این ۹۱۲ میلیون دلار هزینه‌های نقل و انتقال و سوخت و موشک و تدارکات نظامی و خسارات غیر نظامی به زیرساخت‌های اسرائیل و موارد دیگر است.
وی خاطر نشان کرد این خسارت ظرف مدت زمانی بسیار کوچکی یعنی فقط در طول دو روز واردشده است و بودجه اسرائیل هرگز اجازه آن را نخواهد داد و هرگز برای مدت زمان طولانی صبر نخواهد داشت.
لیفی گفت راهکار در جنگ نیست زیرا اسرائیلی‌ها با ارتش‌های متلاشی شده عربی نمی‌جنگند که قوت روزانه شان را پیدا نمی‌کنند و نیز با صاحبان پول نمی‌جنگند که به اقتصاد آنان حمله کنیم و آن‌ها را از پا در بیاوریم بلکه آنانی که می‌جنگند دارای صاحبان عقیده و ایمانی کامل هستند و معتقدند زمین برای آنهاست نه برای ما.
این تحلیلگر سیاسی اقتصادی اسرائیلی گفت آمریکا در نهایت برای اسرائیل فایده‌ای نخواهد داشت و رؤسای عرب نیز به اسرائیلی‌ها کمک نخواهند کرد زیرا خودشان در کشورهایشان ناتوان هستند و ملتهایشان از آنان بیزارند.
لیفی بر هرج و مرج اقتصادی اسرائیل که از زمان آغاز کرونا گرفتار آن است تأکید کرد و گفت: اسرائیل الان در میان هرج و مرجی قرار گرفته است که نمی‌داند عواقبش چه خواهد بود.
لیفی افزود حمله اسرائیلی‌ها به مسجد الاقصی یک اشتباه بزرگ و حساب نشده بود و دولت به نظر ایمین عاوام رئیس شورای شهرک نشینان اعتنا نکرد. عاوام گفته بود گنبد آهنین راهکار نیست و همه می‌دانند دقت این گنبد بین ۲۰ تا ۳۰ درصد است و آنچنانکه نتانیاهو ادعا می‌کند و به اسرائیلی‌ها اطمینان خاطر می‌دهد، نیست.
وی با اشاره به هزینه هر موشک از موشک‌های گنبد آهنین افزود: موشکی که ۵۰ هزار دلار ارزش دارد شلیک می‌شود تا موشکی را که ۳۰۰ دلار ارزش دارد هدف قرار دهد و در بیشتر مواقع نیز نمی‌تواند همین موشک را نیز رهگیری و سرنگون کند.
این تحلیلگر سیاسی و اقتصادی اسرائیلی گفت: پایان اسرائیل به عنوان یک کشور بسیار نزدیک شده است زیرا ملت‌های منطقه در حال بیدار شدن از خواب عمیق خود هستند. برچسب ها: پایان اسرائیل ، جدعون لیفی ، مقاومت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پایان اسرائیل مقاومت پایان اسرائیل اسرائیلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه

شهرک‌نشینان شنبه شب بار دیگر در تل‌آویو دست به تظاهرات زده و بر لزوم توافق هرچه زوتر درباره تبادل اسرا تأکید کردند.

به گزارش ایسنا، شهرک‌نشینان شنبه شب نیز مجددا در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو دست به تظاهرات زده و خواستار دستیابی به توافقی برای مبادله اسرا و توقف جنگ در غزه شدند.

در همین زمینه کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد اسرائیلی‌ها امشب در خیابان کاپلان تل آویو علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات برگزار کرده و خواستار انتخابات زودهنگام و رسیدن به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست تأکید کردند نتانیاهو عمدا مانع رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود و اسرای اسرائیلی در اسارت در غزه کشته می‌شوند.

القسام شاخه نظامی حماس ساعاتی قبل در پیامی ویدئویی از کشته شدن ده‌ها نفر از اسرای صهیونیست در اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد و اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت.»

به دنبال این پیام ویدئویی قسام، خانواده‌های اسرای صهیونیست عنوان کردند «باید جنگ را متوقف کرد و بهای آن را پرداخت و حمله به رفح صرفا هزینه‌ای اضافی خواهد بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • فیلم/حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • کارشناس صهیونیست: چرا نتانیاهو برای حمله به رفح معطل می‌کند؟
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!