Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه جشن رمضان، سی امین قسمت از این ویژه برنامه تلویزیونی با حضور دو مهمان ویژه و مردمی از شبکه پنج سیما پخش شد.

در ابتدای برنامه محسن توسلی پس از اجرای یک قطعه شاد متناسب با حال و هوای عید، به گفتگو با زینب پورابراهیم و بابک افرا نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسلی گفت: شاید تنها خواننده‌ای باشم که همسرم جزء کادر درمان است، به همین دلیل به عنوان شخصی که با این دوستان در تماس هستم باید بگویم کار کادر درمان در این شرایط چیزی بجز عشق نیست. با عشق سرکار خود حاضر شده و به بیماران روحیه میدهند.

وی در پاسخ به اینکه آیا نمی‌ترسیدی که به واسطه همسرت به کرونا مبتلا شوی بیان کرد: در اوایل شیوع کرونا همسرم به آن مبتلا شد، حس بدی است که شریک زندگی ات در خانه‌ای که باهم زندگی می‌کنید، مجبور باشد در یک اتاق خودش را حبس کند. به لطف خدا همسرم بهبود یافت، اما به جرات می‌گویم که دیدن جهاد کادر درمان ما را یاد ایثارگری‌های رزمنده‌های جنگ می‌اندازد.

این خواننده درباره قطعه‌ای که برای فلسطین خوانده است توضیح داد: هرشخص در هر جایگاهی که هست باید علیه ظلم برخیزد، یک نویسنده با قلم از مظلوم دفاع می‌کند و یک موزیسین هم با اثر خود، من هم به منظور عمل به این رسالت برای فلسطین اثر تولید کردم.

او در ادامه قطعه‌ای که برای دخترش ساخته بود را برای جشن رمضانی‌ها اجرا کرد.

در ادامه علیرضا نبی از چهره‌های آشنای کارآفرینی که شرط استخدام در کارخانه اش داشتن سوء پیشینه است، وارد استودیو شد.

نبی گفت: من در قلعه ساختمان شهر مشهد بزرگ شدم، زمانی که شهر توسعه یافت محله ما به یک محله فقیر تبدیل شد و دیگر توجهی به نیازمندان نشد. اما اغنیاء بدانند که اگر تعداد فقرا زیاد شود امنیت خودشان از بین میرود بنابراین پولدار‌ها در اطراف خودشان جستجو و به افراد نیازمند کمک کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: من بچه مسجدی سال ۵۷ هستم، ما در مسجد بزرگ شدیم و در جنگ رشد یافتیم. بعد از جنگ وارد جهاد سازندگی شدم، یعنی در خرمشهری که یک روز می‌جنگیدیم، یک روز هم مشغول ساخت و ساز بودیم. از سال ۷۲ به این فکر بودم که در یک مکان فقط افرادی که سوء سابقه دارند را به کار بگیرم، چون هر کدام از آن‌ها قصه‌ای دارند که ما آدم‌ها بدون شنیدن آن فقط آن‌ها را قضاوت می‌کنیم. من خودم از خانواده زندانی‌ها هستم، خانواده‌هایی که به قول خودشان شخصی که در زندان است زندگی عادی خود را دارد، اما سختی اصلی به آن‌ها تحمیل شده؛ فکر استخدام افراد سوء پیشینه دار را در سال ۱۳۸۳ عملی کردم.

نبی در ادامه با اشاره به کتاب رقص شاخه‌های زیتون گفت: یک روز از حرم با من تماس گرفتند و گفتند یک نفر را امام رضا (ع) برایت فرستاده؛ آن شخص دختری بود که ناخواسته دو قرص برنج به برادر زاده هایش میدهد و برادرش هم از سنگینی این غم خودکشی می‌کند و این دختر قاتل می‌شود. او پیش من آمد تا کار کند، کمکش کردم کتابش را بنویسد و الان در حال نگارش دومین کتاب خود با عنوان " ماه در قفس" است.

وی با اشاره به قصه حسن افزود: حسن یکی از بزرگ‌ترین معرق کاران شهر اصفهان است که به اتهام قتل یک فرد شیرازی به زندان می‌افتد، در زندان با خداوند عهد میکند که بزرگترین قرآن چوبی جهان را بسازد و خداوند هم رضایت اولیای دم را بگیرد، قرآن تمام میشود و روز چهارشنبه که او را برای اعدام میبرند روحانی ناظر بر اعدام میگوید امروز به نام امام رضا (ع) متبرک است سلام ما را به او برسان، حسن میگوید قرآن چوبی مرا به حرم اهدا کنید، روحانی از مادر مقتول میخواهد به حرمت امام رضا (ع) از او بگذرد و مادر متهم هم قبول می‌کند. یادمان باشد هیچ چیز اتفاقی نیست.

گفتنی است جشن رمضان ۱۴۰۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری و سردبیری فرزانه پزشکی کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که آخرین قسمت آن امشب ساعت ۲۱:۳۰ تقدیم حضور بینندگان می‌شود.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن رمضان برنامه رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از شرکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی بهار در بهار این شرکت خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی در آیین افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: بدون شک مسیری که قرآن کریم برای زندگی ترسیم می‌کند، مستحکم‌ترین مسیر برای زندگی است و جامعه، خانواده، اقتصاد، فرهنگ و سیاستی که بر پایه قرآن بنا نهاده شود مستحکم خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1403 با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: شعار امسال بر ضرورت تقویت تولید و اقتصاد ملی با استفاده از قدرت مردم تأکید دارد و پروردگار متعال در آیه 277 سوره بقره بر اهمیت‌ایمان، عمل صالح، نماز و زکات تأکید دارد که همه این موارد می‌تواند به تقویت اقتصاد و تولید کمک کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به ارزش والای خدمت به جامعه و مردم که سرلوحه کار کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی است افرود: مطابق قرآن کریم، خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد؛ پس با خدمت و کمک به همدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

محمودی با اشاره به برگزاری مسابقات مقدماتی بهار در بهار با حضور نماینده رسمی شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز استان افزود: در این دوره از مسابقات 325 نفر از همکاران و خانواده‌های‌ ایشان در بخش‌های قرآن کریم، اذان، نهج البلاغه، مفاهیم، عکاسی، خطاطی و قصه گویی به رقابت می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: مسابقات قرآنی بهار در بهار هرساله در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر گسترش مفاهیم و فرهنگ قرآن کریم، با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان، خانواده‌ها و جوانان و ارتقای سطح معلومات و آموزه‌های قرآنی در شرکت‌های تحت مدیریت شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • زریبار؛ بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان، پذیرای گردشگران + فیلم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد