Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:35:27 GMT

سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایت استکبار

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۲۴۵۴

سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایت استکبار

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) آرادان با اشاره به جنایات آل سعود و اسرائیل، آمریکا و انگلستان که بیش از ۸۵ دانش‌آموز افغانستانی را شهید کرد، بیان کرد: از سازمان‌های مدعی حقوق بشر تعجب است که در یک مرکز فساد و تفریح شبانه در پاریس یا لندن چند نفر از بین می‌روند، یک صدم این کشتاری که در افغانستان می‌شود، را مورد توجه قرار می‌دهند و حتی مسلمانان را متهم می‌کنند اما در برابر کشتار دانش آموزان افغانستانی سکوت مرگبار کرده‌اند تا نشان دهند مدعی دروغین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با طرح این پرسش از مدعیان حقوق بشر که آیا دانش آموزان افغانستانی انسان نیستند؟ تاکید کرد: ننگ و نفرین بر سازمان‌های مدعی حقوق بشر که در برابر این جنایت‌ها بعضاً حتی یک محکومیت ساده را نیز دریغ کرده‌اند.

دوران سنگ پراکنی گذشته است

امام جمعه آرادان با اشاره به هجوم اسرائیل به غزه، ابراز داشت: مردم بیگناه فلسطین بر اثر بمباران بی‌رحمانه به شهادت می‌رسند و اکثراً هم کودکان و زنان بی دفاع هستند اما رئیس جمهور آمریکا و سخنگوی کاخ سفید گفته‌اند که اسرائیل حق دارد از خودش دفاع کند و حتی هیچ جنایتی را محکوم نمی‌کند.

وی افزود: دو هزار صهیونیست افراطی توسط نتانیاهو به بهانه معبد خیالی حضرت سلیمان (ع) مسلمانان را تحریک می‌کند و با اجتماع خودشان نمی‌گذارند که مسلمانان به مسجد وارد شوند تا بهانه‌ای برای سرکوب به دست بیاورند.

شریفی‌نیا، گفت: امروز دیگر سنگ جواب گلوله نیست و دوران سنگ پراکنی گذشته و دوران موشک پراکنی است و تلاویو و دیگر شهرک‌های اسرائیلی در آتش موشک‌های جهاد اسلامی، قسام و حماس می‌سوزند و اسرائیلی‌ها مانند موش به پناهگاه می‌خزند زیرا دوره قدرت پوشالی اسرائیل فرو ریخته است.

وی افزود: آنانی که می‌گفتند امروز دوران گفتگو است نه دوران موشک، چه اشتباهاتی می‌کردند و حتی از خودشان نپرسیدند که اگر موشک نداشتیم آیا در امنیت بودیم؟ مگر می‌توان با این گرگ‌های درنده که در کمین نشسته‌اند صحبت کرد؟ گرگ‌هایی که اگر قدرت موشکی ما نبود نمی‌گذاشتند ما آرام باشیم لذا باید دست مجاهدان و نیروهای امنیتی، رزمندگان، سربازان گمنام امام زمان (عج)، وزارت اطلاعات و … که خواب را از چشم تروریست‌ها گرفته‌اند، بوسید.

خطوط قرمز رهبری در برجام

امام جمعه آرادان با بیان اینکه اگر خون شهدا نبود ایران امروز محل تاخت و تاز صدامیان و داعشیان بود و شرف و عظمت ما مورد دستبرد اجانب بود، گفت: امروز مردم ما مسئولیتی سنگین دارند و چشمان شهیدان به اقدام انقلابی مردم و حضور پای صندوق‌های رأی است لذا ما باید تصمیم بگیریم که اولاً به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور پرشور داشته باشیم که دنیا را به تعجب وادارد و ثانیاً انتخاب اصلح یعنی فردی که انقلابی، متدین، عدالت خواه، ضد فساد و … باشد.

شریفی نیا با بیان اینکه باید دید که چه کسی است که امروز با فساد مبارزه و دشمنان ما را به ستوه آورده است و او را انتخاب کنیم، تاکید داشت: باید با چشمان باز تصمیم بگیریم و نباید اشتباه کنیم زیرا همه چیز به دست خودمان است و ما هستیم که می‌توانیم آینده روشن و سرنوشت ساز همراه با پیشرفت و ترقی را رقم بزنیم و ما هستیم که می‌توانیم با انتخاب نادرست می‌توانیم جلوی پیشرفت کشور و ورود نفوذی‌ها را باز بگذاریم لذا باید درست تصمیم گرفت و از تصمیمات اشتباهی که بعضاً داشتیم درس بگیریم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در مذاکرات وین دقت داشته و خدایی ناکرده خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند برجام بیان کرده بودند، را فراموش کنند، گفت: معظم‌له فرمودند که دو شرط برای مذاکره قرار دارد نخست برداشتن همه تحریم‌ها و نه فقط هسته‌ای و دوم راستی آزمایی ادعاهای غرب که آیا تحریم‌ها واقعاً برداشته شده است یا خیر؛ لذا تکلیف و خطوط قرمز مشخص است.

بن سلمان ولیعهد خودخواه و طغیانگر عربستان گفته بود که ما باید ناامنی را به درون تهران بکشانیم و سوریه و اطراف بی‌فایده است، تاکید کرد: این جوان خام وابسته به سرویس‌های امنیتی غربی بیان کرده بود که باید تروریست‌ها را به ایران روانه کنیم اما امروز دست به سوی ایران دراز کرده است که یکی از دلایل آن شکست مفتضحانه در یمن محسوب می‌شود اما نزدیک است که شیعیان با شکست آل سعود به زودی در کنار بقیع باشیم.

کد خبر 5211743

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان آل سعود خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ گرگان اردبیل فطریه ماه مبارك رمضان حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • بورس در سکوت
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است