Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در هر دو نیمه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و اصلا مستحق شکست نبودیم.

خبرگزاری میزان - مهدی مهدی‌پور بعد از شکست تیم فوتبال استقلال در دربی ۹۵، اظهار داشت: ما اصلا مستحق باخت نبودیم متأسفانه بر حسب اتفاق گل خوردیم و اصلاً سزاوار چنین نتیجه‌ای نبودیم.

وی افزود: توپ و میدان دست ما بود، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم اصلا مستحق شکست مقابل پرسپولیس نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر بازیکنان استقلال حاضر به مصاحبه نشدند.

نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان خوب بازی کردند و مربیان هم از عملکرد بازیکنان رضایت داشتند. یکی دو فرصت روی دروازه استقلال خلق که یکی از آن‌ها به گل تبدیل شد. در پایان مسابقه از طریق تلویزیون دیدم خطایی که روی قائدی انجام شد پنالتی بود. اگر پنالتی به سود استقلال گرفته می‌شد جریان بازی عوض می‌شد.

وی ادامه داد: بازی تمام شد و امیدوارم روی جام حذفی تمرکز کنیم، چون بازی مهمی داریم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درمورد حضور برخی از هواداران در ورزشگاه، خاطرنشان کرد: در جلسه قبل از بازی اعلام کرده بودیم که هواداری به ورزشگاه نیاید. حتی درخواست کردیم که بازیکنان اضافه ما هم در ورزشگاه حاضر نباشند و از ۴ ماساژور خود هم تنها ۲ ماساژور را همراه خود آوردیم، اما وقتی به ورزشگاه آمدیم دیدیم خبر‌های زیادی است.

عبداللهی درخصوص درگیری‌های پایانی بازی، تصریح کرد: درگیری جزئی بود. هر دو طرف کمک کردند که ماجرا تمام شود. اتفاق خاصی نبود.

استقلال با نتیجه یک بر صفر دربی ۹۵ را به پرسپولیس واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: خلاصه دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال + فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: دربی 95 استقلال پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دربی 95 استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. شاگردان نکونام که در تلاش برای حفظ صدر جدول رده‌بندی هستند، باید برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

روز گذشته، کمیته داوران اسامی نفراتی که قرار است بازی‌های این هفته را سوت بزنند، اعلام کرد که طی آن قرار بود تا تیم داوری متشکل از کوپال ناظمی، امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی این بازی را قضاوت کنند.

اما حالا فدراسیون فوتبال از تغییر داور چهارم این مسابقه خبر داده است. از این رو علی بای جای شبیر بهروزی را به‌عنوان داور چهارم دیدار استقلال و ذوب‌آهن عنوان کرد.

همچنین حاتم بک‌پور هم ناظر دیدار ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به جای فریدون اصفهانیان شد.

دیگر خبرها

  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم