Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشخص شدن مدعی دوم هر وزن در رقابت‌های جام تختی که یکی از مراحل انتخابی تیم‌های ملی کشتی است، مسابقه برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، چهل و یکمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی و آزاد جام تختی، بعنوان یکی از مراحل اصلی انتخاب ملی‌پوشان برای مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ به ترتیب روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تصمیم کادرفنی با توجه به اینکه لازم است در هر وزن از رقابت های جام تختی حداقل دو "منتخب حقیقی" شناسایی شوند، در تمامی اوزان دهگانه و با توجه به قانون اتحادیه جهانی (۲۰ دقیقه)، پس از مشخص شدن نفرات اول تا سوم مشترک، میان دارندگان مدال های نقره و یکی از برندگان مدال برنز (کشتی گیری که مغلوب دارنده مدال طلا شده است)، تک کشتی برگزار خواهد شد تا در کنار دارنده مدال طلا، دومین مدعی هر وزن نیز مشخص شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکیت، روز دوم مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی نجف آباد اصفهان در بخش پسران و شاخه بتل پیگیری شد.   اسکیت بازان در رده سنی بالای ۱۹ و زیر ۱۹ سال رودرروی یکدیگر قرار گرفتند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.   امیر محمد طبرسی، محمدجواد وکیل الرعایا و سید محمدمعین حسینی توانستند ۳ سکوی برتر این مسابقه را در رده سنی بالای ۱۹ سال به خود اختصاص بدهند. همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال در رقابتی مهیج و دیدنی سه نفر برتر این مسابقه را کوروش مصطفوی، پارسا سیاری ارانی و محمد رسا کشاورزی تشکیل دادند.   گفتنی است تا ساعاتی دیگر نیز نفرات برتر رقابت اسپیداسلالوم مشخص می شوند.

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند