Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین متولی زاده مدیر عامل توانیر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احتمال اعمال خاموشی‌ در اکثر نقاط تهران گفت: ما در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی در هیچ کجای کشور به خصوص شهر تهران نداریم.

او ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که کمبود برق در روز‌های گرم سال در آینده رخ دهد؛ بنابراین هرچه هوا گرم‌تر شود، این امکان وجود دارد که در آن مقطع زمانی ما خاموشی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افزایش ۴ هزار مگاواتی مصرف برق در تابستان ۹۹

مدیر عامل توانیر اضافه کرد: تا به امروز هیچ گونه کمبود یا محدودیتی وجود ندارد، ولی درخواست ما از همه مشترکان این است که در مصرف انرژی صرفه جویی کنند تا دچار کمبود برق نشویم.

متولی زاده تصریح کرد: خاموشی‌های اخیر به دلیل بروز مشکل در شبکه برق بوده است؛ در غیر این صورت ما هیچ خاموشی مبنی بر کمبود نداشته‌ایم.

او ادامه داد: در حال حاضر هم به دلیل شرایط جوی حاکم بر کشور و بروز طوفان و باد، قطع درختان و سقوط آن روی کابل‌های برق سبب خاموشی‌ شده است.

متولی زاده در پایان گفت: در چند سال گذشته با همکاری مردم توانستیم مصرف برق را در تابستان‌های گرم که در ۵۰ سال اخیر بی سابقه بوده است، کنترل و بدون محدودیت از آن عبور کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد

مرتضی صبوری ،کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

وی افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

صبوری در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات خواهیم بود  و در روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان