Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسین حسن نژاد رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران صبح امروز طی گفت‌وگویی اظهار کرد: هیأت نظارت بر انتخابات در استان مازندران از ۷۰۱ شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده، صلاحیت ۱۵۸ نفر را تایید کردند.

وی افزود: این اظهارنظر هیأت نظارت در روز گذشته توسط فرمانداران شهرستان‌های استان به داوطلبان ابلاغ شد که بر اساس آن داوطلبان از امروز به مدت چهار روز فرصت دارند شکایات خودشان را به هیات مرکزی نظارت اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌نژاد اضافه کرد: البته کسانی که صلاحیت‌شان رد شد می‌توانند برای ارائه شکایت به هیات نظارت متن شکواییه خودشان را به هیات نظارت استان و فرمانداری‌های شهرستان‌ها هم اعلام کنند تا از آن طریق در اختیار هیات مرکزی نظارت قرار بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران تایید کرد: قابل ذکر است که در ۱۶ اردیبهشت ماه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی روستاها در هیأت اجرایی به اتمام رسید و صورت جلسه در اختیار هیات نظارت قرار گرفت و هیات نظارت بخش به مدت ۱۴ روز فرصت دارد نسبت به بررسی صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی اقدام کند.

این مسؤول ادامه داد: سپس در ۳۱ اردیبهشت ماه جاری نسبت به اعلام اسامی نامزدهای شورای اسلامی روستاها به بخشداری‌ها اقدام خواهد شد و بعد بخشداران نسبت به اعلام اسامی تایید صلاحیت و کسانی که صلاحیت آن‌ها رد شد به نامزدهای شورای اسلامی روستاها ابلاغ کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین حسن نژاد تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شورای شهر اسلامی شورای اسلامی هیات نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرصت یک‌هفته‌ای مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شده و داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه، سوابق تحصیلی خود را مشاهده، تأیید و در صورت وجود مغایرت، درخواست خود را برای بررسی هریک از بخش‌های سوابق تحصیلی ثبت کنند.

‌فرآیند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها آغاز شده و تا یک هفته ادامه دارد. 

‌مراجعه به سامانه و تأیید سوابق برای تمامی داوطلبان نوبت‌های اول و دوم آزمون سراسری سال جاری الزامی است. متقاضیان ثبت‌نام در آزمون‌های نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی یا ترمیم نمره باید ابتدا این فرایند را طی کنند.

ثبت‌نام دروس نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پس از تأیید سوابق تحصیلی و در چند روز آتی در همین سامانه فعال خواهد شد.

‌داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند باید از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

‌سوابق تحصیلی در فرایند پذیرش دانشگاه‌ها در سال جاری دارای تأثیر قطعی ۵۰ درصدی است.

این سوابق بر‌اساس نتایج آزمون‌های نهایی در سنوات و دوره‌های قبل و نوبت خرداد ۱۴۰۲ و سال جاری تولید می‌شود.

آزمون‌های نهایی امسال برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خرداد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی