Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@08:04:58 GMT

مسابقه عکاسی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۰۵۸۹

مسابقه عکاسی برگزار می‌شود

ناصر صدفی سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته میراث فرهنگی مسابقه عکاسی برای شرکت کنندگان و علاقمندان به جاذبه‌های تاریخی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

صدفی افزود: علاقمندان به شرکت می‌توانند آثار، اطلاعات فردی خود شامل: نام و نام خانوادگی، محل سکونت، شماره تماس، سوابق مختصر هنری و اطلاعات مربوط به عکس‌ها را به صورت فایل وورد ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول اضافه کرد: شرکت برای تمامی عکاسان و علاقمندان در این رقابت آزاد، رایگان و بدون محدودیت سنی است.

او با بیان اینکه عکس‌ها می‌بایست در چارچوب قوانین و عرف جمهوری اسلامی ایران باشند، گفت: ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ و کراپ تا جایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نشود. ضروری است به همراه آثار ارسالی، توضیحاتی در خصوص عنوان، موقعیت زمانی و مکانی اثر ارائه شود.

صدفی اذعان کرد: از نظر برگزار کننده، ارسال کننده عکس مالک اثر شناخته می‌شود. هر گونه مسئولیت ناشی از ارسال عکس دیگران، اطلاعات ناردرست و پاسخویی به پیامد‌های حقوقی ناشی از آن با ارسال کننده اثر خواهد بود.

او بیان کرد: برگزار کننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده برای چاپ در کتاب، بروشور، انتشارات و موارد تبلیغاتی، امور نمایشگاهی و نیز وبسایت و شبکه‌های اجتماعی مربوط به برگزار کننده و ... را برای خود محفوظ می‌دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد:به نفر اول ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم ۳۰ میلیون ریال، نفر سوم ۲۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه لوح تقدیر و به مابقی شرکت کنندگان لوح تقدیر ارائه می‌شود.

صدفی ادامه داد: آثار ارسالی در حوزه موزه ها، بنا‌های تاریخی و اماکن باستانی و موضوعات مردم شناسی باشد لذا عکس‌های ارسالی با رولویشن ۳۰۰ مگاپیکسل و در فرمت jpg ارسال شود.

او اضافه کرد: مهلت دریافت آثار تا ۳ خرداد ماه و اختتامیه آن ۳ مرداد ماه است و آثار انتخاب شده توسط هیات داوران برگزیده خواهد شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان از طریق پست الکترونیکی: waz.museum@gmail.com و شماره تماس ۰۴۴۳۳۴۸۹۸۵۱، داخلی ۲۲۴ خانم ولی پور به نشانی دبیرخانه مرکزی، استان آذربایجان غربی، ارومیه،  خیابان شهید بهشتی اداره کل میراث فرهنگی آثار را ارسال و تماس بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری مسابقه عکاسی جاذبه های تاریخی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود