Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره فیلم مستند «یادگار» با همکاری انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی «یادگار» با هدف معرفی هرچه بیشتر میراث فرهنگی کشور در سه بخش مسابقه سینمای مستند ایران، میراث معنوی و میراث فرهنگی قزوین از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در استان قزوین به صورت مجازی و در سایت هاشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند در بخش‌های مختلف این جشنواره از جمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت «سینمای مستند باستان‌شناسی»، «سینمای مستند قوم نگار» و «سینمای مستند و میراث فرهنگی» همکاری دارد.

قرار است در این کارگاه‌های آموزشی محمدرضا اصلانی، مهوش شیخ الاسلام و محسن رمضان زاده به نمایندگی از انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند حضور داشته باشند

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره یادگار انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند همکاری انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان عمیدیان، با همکاری انجمن سینمای جوان و حوزه هنری تولید شده است.

مستند ۴۵ دقیقه‌ای «چنشتی ها» به بررسی، شناخت و معرفی آیین‌های ناشناخته اهالی روستای چنشت در حاشیه کویر لوت واقع در خراسان جنوبی می‌پردازد.

روستای چنشت از توابع شهرستان سربیشه به علت وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی از روستا‌های هدف گردشگری خراسان جنوبی است که به سرزمین رنگ‌ها شناخته می‌شود.

نخستین دوره جشنواره ملی اقوام ایرانی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود