Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:34:50 GMT

فصلی برای نوشیدن قهوه

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۱۵۱۸

فصلی برای نوشیدن قهوه

فصل بهار بهترین فصل برای نوشیدن قهوه به صورت روزانه و بعد از ظهرها و حتی شب‌هاست. با هوای دلنشین بهار می‌توانید نهایت لذت یک فنجان قهوه و اسپرسو را ببرید. اما قطعا برای نوشیدن قهوه یا اسپرسو نیازمند دستگاهی برای دم کردن قهوه و تهیه فوم شیر نسبت به ذائقه‌تان دارید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی، تنها کافی است به وبسایت یا فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مراجعه نمایید و در قسمت فروش ویژه یا نوشیدنی‌ها دسته بندی اسپرسوساز و قهوه ساز را انتخاب نمایید تا لیست بهترین دستگاه‌های موجود نسبت به سلیقه و کاربرد و قیمت مورد نظرتان را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامت بدن با اسپرسو

شاید تا به امروز قهوه اسپرسو را تنها برای رفع خواب و به عنوان یک کافئین قوی می‌شناختید اما باید بدانید که با نوشیدن یک فنجان کوچک اسپرسو سلامت بدن شما قطعا افزایش خواهد یافت زیرا تاثیرات بسیار زیادی توسط ترشح دوپامین در افزایش تمرکز و تقویت حافظه و همچنین دور کردن خطرات سکته، سرطان، ریسک خطر مرگ، بهبود کبد به بدن انتقال می‌دهد و همچنین با نوشیدن اسپرسو با کاهش وزن مواجه خواهید شد. پس اگر به دنبال افزایش سلامت بدنتان هستید، تنها کافی است یک فنجان خوش طعم کوچک اسپرسو بنوشید تا بدنتان سالم و از بسیاری از بیماری‌ها دور شوند.

قهوه برای بهبود تنظیم خواب

بسیاری از افراد بر این باورند که نوشیدن قهوه باعث افزایش انرژی بدن می‌شود و نمی‌گذارد که شما به راحتی بخوابید اما این باور غلط است اگرچه یک شخص اگر در طول روز فنجان‌های زیادی از قهوه را بنوشد قطعا در خوابش اختلال ایجاد می‌شود ولی برای افرادی که نیازمند به بهبود تنظیم خواب دارند تنها کافی است چند ساعت قبل از خواب یک فنجان قهوه بنوشند تا هورمون آدنوسین کاهش یافته و خوابشان به مرور زمان تنظیم شود.

اسپرسوساز و قهوه ساز برای محل کار

قطعا اگر به دنبال خرید یا ارزان ترین قیمت دستگاه اسپرسوساز و یا قهوه ساز فیلیپس، دلونگی، روتل، بیم، بوش، تفال، پروفی کوک برای محل کار یا خانه می‌گردید، انتخابش برایتان شاید دشوار باشد اما لازم نیست نگران باشید تنها چیزی که باید بدانید این است که اسپرسوسازهای خانگی و برای محل کار از رابط کاربری ساده‌تر و همچنین مخزن کوچک‌تر و قدرت کمتری را نسبت به اسپرسوسازها و یا قهوه سازهای حرفه‌ای برایتان به ارمغان می‌آورند، برخی از مدل‌های اسپرسوساز و قهوه سازی که می‌توانید برای محل کار یا خانه استفاده کنید شامل: قهوه ساز فیلیپس HD7447 و HD7457، قهوه ساز دلونگی ECP3531، قهوه ساز دلونگی  EC9 می‌باشند که می‌توانید جهت خریداری و مشاهده الباقی محصولات  به وبسایت Lavazemkhonegi.com مراجعه نمایید.

اسپرسوساز و قهوه سازی از آینده

برند سایکو یعنی برند زیر نظر فیلیپس philips قدم جدیدی در زمینه تکنولوژی لوازم خانگی و تهیه نوشیدنی یعنی دستگاه اسپرسوساز و قهوه ساز برداشته است که می‌توانید با خرید اسپرسوساز و یا قهوه ساز سایکو فیلیپس مدل HD8977 از وبسایت لوازم خانگی می‌توانید به راحتی قبل از این که به خانه یا محل کارتان برسید قهوه یا اسپرسو مورد علاقه‌تان را با توجه به اپلیکیشنی که دارد از طریق موبایلتان مقدار شیر، فوم و قهوه را تنظیم کنید تا برایتان آماده سازی نماید همچنین شایان ذکر است که این دستگاه هیچگونه نیازی به دوباره گرم کردن ندارد و نیازی به نگرانی در قبال سرد شدنش ندارید زیرا فنجان یا لیوان روی جایگاه این دستگاه به صورت خودکار گرم نگه خواهد داشت.

پروتکل های بهداشتی و تضمین سلامت کالا

یکی از بحث های بسیار مهم این روزها در هر فروشگاهی رعایت پروتکل های بهداشتی است که در تمامی قسمت‌های کارکنان مجموعه لوازم خونگی رعایت می‌شود. لذا باید بدانید که قبل از ارسال کالا به مشتری کارکنان لوازم خونگی کالا را در قسمت انبار به صورت کامل چک کرده تا سفارش مشتری بدون هیچ ایراد و مشکلی به دست مشتری برسد و پس از تایید شدن سلامت کالا به قسمت بسته بندی رفته و سپس ارسال خواهد شد.

ارسال رایگان، گارانتی و ضمانت سلامت کالا

یکی از ویژگی‌های خوب فروشگاه لوازم خانگی ارسال رایگان به سراسر تهران است و در قبال شهرستان‌ها باید بگوییم که تنها با دریافت مبلغ ۸ هزار تومان سفارشات شما را به شهرستان‌ها در سراسر ایران ارسال خواهند کرد.

لوازم خانگی همان طور که اعلام کرده، همچنین تمامی محصولات موجود در صفحه حراج ویژه را همراه با ضمانت سلامت کالا به همراه فاکتور مهر شده ارسال خواهند کرد و تمامی محصولات از پایین ترین قیمت ممکن در سراسر ایران برخوردار می‌باشند.

در آخر باید بدانید که تمامی محصولات خانگی به غیر از محصولات بهداشتی ۷ روز مهلت تست دارند و در صورت مشکل فنی می‌توانید با پشتیبانی تماس گرفته و مشکلتان را اعلام نمایید و در صورتی که دستگاه مشکل فنی داشته باشد کالا بازگردانده خواهد شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قهوه اسپرسوساز و قهوه ساز برای محل کار نوشیدن قهوه لوازم خانگی باید بدانید سلامت کالا یک فنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری

فضل‌الله رحمتی  با اشاره به وجود ۳۰ محصول صادرات محور اظهارداشت: خوراک آبزیان، شیرخشک، اسکیم (پودر پایه شیر خشک نوزاد)، پودر بستنی، چربی‌های گیاهی، کاشی، سرامیک، لوله موکت، کفپوش از نمد، سیمان، کیلنکر، سنگ ساختمانی، چینی بهداشتی، ورق گالوانیزه، کابل شبکه، سیلندر گاز، محصولات فولادی و ادوات کشاورزی از جمله محصولات صادراتی چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

وی یکی از مشکلات چهارمحال و بختیاری را نبود خط ریلی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به فاصله جغرافیایی این استان با مرز‌های کشور و بالابودن هزینه حمل و نقل، امید می‌رود با همت مسوولان این زیرساخت مهم و اساسی در بخش اقتصادی در استان فراهم شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری یکی دیگر از مشکلات این استان را فعال نبودن منطقه ویژه اقتصادی عنوان کرد و گفت: فعالیت منطقه ویژه اقتصادی کمک مهمی به صادرات محصولات استان می‌کند.

رحمتی در خصوص اهمیت حضور در نمایشگاه‌های مختلف اظهار داشت: سال گذشته چهارمحال و بختیاری با هدف شناخت مقاصد صادراتی، معرفی گروه‌های کالایی، تنوع بخشی به بازار‌های صادراتی در پنجمین نمایشگاه ایران اکسپو حضور یافت و نتیجه این حضور جهش صادراتی در استان بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور این استان در ششمین نمایشگاه "ایران اکسپو" گفت: تلاش می‌شود در این دوره از نمایشگاه ایران اکسپو که با حضور ۲ هزار شرکت تجاری برگزاری می‌شود مشتریان و هدف‌های جدید صادراتی برای محصولات این استان شناسایی شود.

رحمتی با اشاره به حضور ۴۱ شرکت تولیدی در چهارمحال و بختیاری تولید کننده محصولات صادراتی و موفق به گرفتن استاندارد‌های جهانی در ۶ گروه کالایی شده‌اند، افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده میز توانمندی‌های صادراتی را در غرفه زنجیره ارزش استان در اختیار گرفته شده که بتوانیم از این طریق توانمندی صادراتی استان را به بازرگانان و شرکت‌کنندگان حاضر در این نمایشگاه از ۸۰ کشور دنیا ارائه شود.

وی ادامه داد: ۶ واحد و شرکت تولیدی برای حضور در نمایشگاه "ایران اکسپو" به صورت مستقیم دارای غرفه‌های مجزا هستند.

رحمتی یادآور شد: افزون بر این ۲۰ محصولی که امکان افزایش تولید در صورت وجود بازار صادراتی دارند انتخاب شده که در غرفه ارائه توانمندی‌های صادراتی به صورت مستقیم با ۲ هزار نفری که از ۸۰ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور دارند وارد مذاکره می‌شویم.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی تاکید کرد: حضور در نمایشگاه ایران اکسپو موجب معرفی محصولات استان، ایجاد مشتری‌های جدید، افزایش مقاصد صادراتی و تنوع بخشی به گروه‌های کالایی می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو در ۲ بخش حاکمیتی و خصوصی برگزار می‌شود، گفت: در بخش حاکمیتی در غرفه ۴۱ همه استان‌ها دارای غرفه هستند و هر غرفه دارای سه بخش شامل زنجیره‌های ارزش استان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های صادراتی است که اداره کل صمت استان مسئولیت جایگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی