Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:39:23 GMT

حریف ایران و دو دیدار قبل از حضور در بحرین

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۲۱۰

حریف ایران و دو دیدار قبل از حضور در بحرین

تیم ملی عراق پیش از حضور در بحرین برای مسابقات انتخابی جام جهانی دو دیدار دوستانه در شهر بصره برگزار خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال عراق هم اکنون با یازده امتیاز در رده اول گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی قطر و جام ملت‌های آسیا در چین قرار دارد. عراقی‌ها ۵ دیدار از مرحله گروهی خود را به صورت رفت و برگشت برگزار کردند و حالا باید به همراه ایران، بحرین، کامبوج و هنگ کنگ تمامی مسابقات را در بحرین انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاتانچ سرمربی عراق که کار سختی برای ادامه این مسیر را دارد برای تیمش دو دیدار تدارکاتی را در نظر گرفته، آن‌ها روز سوم خرداد برابر تاجیکستان و سپس روز ۸ خرداد در مقابل نپال قرار خواهند گرفت. دو دیداری که قرار است در شهر بصره برگزار شود و پس از آن عراقی‌ها برای مسابقات به بحرین سفر خواهند کرد.


گفتنی است تیم ملی ایران در رده سوم گروه سوم قرار دارد و برای رسیدن به مرحله بعد مسابقات باید از دیدارهای آتی خود دست پر از زمین مسابقه برگردد. تیم ملی ایران هم اکنون با ۶ امتیاز و البته یک بازی کمتر نسبت به تیم عراق در جدول قرار دارد.

 

عراق تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم ملی عراق دو دیدار تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم