Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:10:26 GMT

این فرآورده انگور شهرت جهانی دارد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۱۸۸

این فرآورده انگور شهرت جهانی دارد + عکس

می‌دانید محبوب‌ترین انواع آجیل در دنیا کدام‌ها هستند؟ آیا می‌دانید مردم سراسر جهان بیش از همه کدام یکی از دانه‌ها و آجیل‌ها را در جیب‌شان می‌ریزند و می‌خورند؟ قاعدتا خیلی از آن‌ها را ما هم می‌شناسیم و مصرف می‌کنیم (مثل بادام زمینی که سالهاست یکی از پرمصرف‌ترین انواع آجیل در دنیا است)؛ اما بعضی دیگر برای ما شناخته‌شده نیستند (شاید برای آن‌ها هم چنین باشد).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار محصولات آجیلی و خشکبار نام یکی از فرآورده های انگور شهرت جهانی دارد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه حاجی بادومی، میدانستید که حجم خرید مویز در ایران بسیار بیشتر از مصرف پسته فندق و بادام است؟ میدانستید که این میوه خشک شده در خارج از مرزهای ایران انواع گوناگونی دارد و خواص آن برای کنترل انواع بیماری ها کاربرد دارد؟  پاسخ سوالاتمان را از یکی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی که در زمینه فروش آجیل و خشکبار فعال هستند خواستیم. مدیر فروشگاه آنلاین آجیل حاجی بادومی به این سوالات پاسخ میدهند.

مصرف مویز در دنیا؛ کمی بیشتر از پسته!

اگر بین کاربران صحبتی درباره انواع مغزها و میوه های خشک بوجود بیاید، معمولا تمام حواس‌ها به پسته یا بادام هندی است. دو محصولی که در حجم وسیع در سراسر دنیا مورد کشت قرار میگیرد و موارد مصرف زیادی هم دارد. اما شاید جالب باشد بدانید که مویز در دنیا به جهت اینکه هدررفت محصول باغات انگور را به صفر میرساند اهمیت اقتصادی و زیست محیطی دارد. بعلاوه خواص بی نظیر آن در درمان و یا کنترل بیماری های قندی، قلبی و عروقی باعث شده که جزو خشکبار بسیار پرفروش باشد. شهرت و آوازه ی این محصول در دنیا و همچنین ایران خودمان بیشتر بخاطر خواص آن برای پوست و مو است. این شاید اولین موردی باشد که مردم درباره فروشگاه های آجیل و خشکبار به ذهنشان نرسد. شاید مردم فکر کنند بیشترین حجم فروش مربوط به آجیل و پسته است! که خب در اکثر موافق اینگونه نیست.

مردم به فروشگاه های اینترنتی بیشتر از قبل اعتماد دارند

مدیران فروشگاه حاجی بادومی اعتقاد دارند که بر خلاف دیدگاه رایج در بین مردم، اتفاقا اقبال به فروشگاه های اینترنتی بسیار بیشتر از قبل شده، مخصوصا در دوران پاندمی کرونا مردم برای خرید اقلامی که قبلا حضوری خرید میکردند نیز سراغ گزینه های آنلاین می روند. حاجی بادومی تنها ده روز قبل از فرا رسیدن طولانی ترین شب سال افتتاح رسمی شد. اما با فروش خوب آجیل شب یلدا توانست اثبات کند که یک زیرساخت مناسب و قابل اعتماد، مردم را نسبت به خرید اینترنتی اقلامی مثل شکلات و خشکبار هم ترغیب میکند.

گرانی ها باعث شده مصرف بعضی از اقلام آجیل های گران قیمت کمتر شود

وقتی از حاجی بادومی درباره میزان فروش تفکیکی محصولاتشان پرسیدیم اینطور جواب دادند که همچنان فروش پسته در صدر اقلامی است که از یک مغازه آجیل و خشکبار میتوان تهیه کرد. اما مصرف پسته های درشت کمتر از مصرف پسته های انس ریزتر شده، بادام هندی درشت و لوکس دیرتر از بادام هندی 340 به فروش میرسد و قدرت خرید مشتریان کمتر از سال قبل شده است. آنها به طور تقریبی پسته بادام گردو مویز و توت خشک را جزو پرفروش ترین محصولاتشان میدانند. اقلامی مانند انجیر خشک فوق پرک هم گاهی به این فهرست اضافه میشود.

شکلات های ایرانی – گزینه جایگزین مردم برای مهمانی ها

مسئول فروش حاجی بادومی می گوید خیلی اوقات مشتریان اولین خریدشان از فروشگاه بابت خرید اقلام شکلات پذیرایی بوده؛ و بعدا در نوبت های بعدی مصارف خشکبارشان را از آنها خرید کرده اند. بعلاوه با بالا رفتن قیمت اقلام آجیلی و خشکبار اقبال عموم مردم در خیلی از مناسبت های سال به سمت خرید شکلات های پذیرایی ایرانی رفته است. برندهای ایرانی آیدین و شونیز هم در صدر لیست پرفروش ترین ها هستند.

بهترین فروشگاه آجیل و خشکبار در ایران حاجی بادومی است!

در انتهای گفتگو با مدیران فروشگاه حاجی بادومی مدعی شدند که در حال حاضر هیچ فروشگاه اینترنتی فعال در صنعت آجیل و خشکبار وجود ندارد که از حاجی بادومی بهتر باشد. تیم فنی جوان هدایت کننده فروشگاه و منابع تامین محصولات ممتاز با قیمت مناسب، در کنار ظاهر بسیار زیبای فروشگاه و پشتیبانی مناسب باعث شده تا صاحبان این ایده به فردای آن امید بسیار داشته باشند و به فکر ایجاد پل صادرات محصولات از کانال وب سایتشان هم باشند. "ما بهترین فروشگاه آجیل و شکلات ایران هستیم" این آخرین جمله مدیر جوان فروشگاه حاجی بادومی است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرآورده انگور شهرت جهانی میوه خشک آجیل و خشکبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899942

دیگر خبرها

  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • بازیگرانی که از کودکی به شهرت رسیدند (فیلم)