Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،جذاب‌ترین و پربازدیدترین اخبار منتشر شده در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده کنید.

در بسته خبری امروز جذابترین ها، خبرهایی را خواهید خواند که به انتخاب شما در بخش پربازدیدهای گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار‌ها نام قاچاق پوشاک و لوازم خانگی را شنیده ایم، اما این بار قاچاقچیان گویا عزم خود را جزم کرده اند که به غذای احشام هم رحم نکنند.موضوعی که با تیتر "طوفان بهاری دلالان در خشکسالی محض" در صفحه ایلام منتشر شده است و لینک این خبر برای دسترسی بهتر در این بسته برای شما قرار گرفته است.

سریال کم آبی در روستا‌های خوزستان حقیقتی تلخ و قصه‌ای بی پایان است، اما چرا روستا‌ها در همسایگی سد کارون ۳، سهمی از آب ندارند؟کم آبی، بی آبی، قطع آب، آبرسانی با تانکر و... عناوین اخبار داغ این روز‌های شبکه‌های خبری است، روستا‌ها چه در جوار آب باشند و چه کیلومتر‌ها از آب دور باشند، اهالی آن‌ها سراب می‌بینند و هر روز باید چشم انتظار باشند تا تانکر‌های سیار آبرسان وارد شوند و آب مورد نیاز خود را تامین کنند. این مورد در صفحه خوزستان پیگیری شده و خبری با تیتر "تشنگی، حکایت همسایگان سد کارون" از آن منتشر شده است.

دادستان مرکز استان گیلان خبر دستگیری "متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان" را تائید کرد.موضوعی که با تیتر تایید دستگیری اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره استقلال‌ در گیلان منتشر شده است.خبری که می توانید در از طریق لینک اجراعی در این بسته مطالعه کنید.

طوفان بهاری دلالان در خشکسالی محض

شاهنامه فردوسی؛ ارزنده‌ترین شاهکار اندیشه و فرهنگ ایرانی

قصرشیرین یکی از پرپتانسیل‌ترین مناطق آزاد کشور

نبض و نفس تئاتر همدان در اختیار کرونا

ایران، وطن، زبان فارسی و هویّت ملّی

کلاهبرداران سایبری سوار بر موج انتخابات

ورود دادستان گرگان به موضوع ضرب و شتم خونین در یکی از روستا‌ها

سدی که بعد از اتمام رها شد

مسئولان بی خیال، مردمان بیکار

۳۱ هزار تن پیاز روی دست تعاون روستایی هرمزگان باد کرد

بازسازی تاکسی های فرسوده، شاید فردایی دیگر

فروش واکسن به گردشگران و مسافران کیش واقعیت دارد؟

سوختن مرزنشینان در آتش حذف سهمیه

تبلیغ قلیان رایگان و ترویج بی‌قانونی

اپلیکیشن گمگشته در شیراز رونمایی شد

تشنگی، حکایت همسایگان سد کارون

اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره استقلال‌ متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم" روانه زندان شد

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذابترین ها پربازدیدهای امروز منتشر شده روستا ها سد کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود

آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت که هیئت مرکزی نظارت، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان انتخابات خبرگان، از آنها برای شرکت در افتتاحیه دعوت می‏ کند. رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت که مراسم افتتاحیه در "ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی" برگزار می‌شود. ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پس از انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، نمایندگان خود را شناخت. بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، دوره نمایندگی خبرگان رهبری ۸ ساله است و ۸۸ نماینده دارد. قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، خبرگان منتخب مردم، وظیفه تعیین رهبر و همچنین بررسی و مشورت درباره شرایط رهبر را برعهده دارند.  ساختار مجلس خبرگان رهبری از هیئت رئیسه و ۷ کمیسیون از جمله "کمیسیون بررسی راه‏‌های پاسداری و حراست از ولایت فقیه‏، کمیسیون تحقیق و کمیسیون اقتصادی" تشکیل شده است.  رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین گفت که پیام رهبر انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری خوانده خواهد شد.  آیت الله مدرسی یزدی افزود: در جلسه افتتاحیه اول خرداد، هیئت رئیسه سنی تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه سنی ۴ نفر هستند که یک رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی دارد و سپس هیئت رئیسه دائم تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه دائم مجلس خبرگان رهبری، ۷ نفر است و یک رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز دارد.

دیگر خبرها

  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری در پی بارندگی‌های بهاری
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ شیوه جدید کلاهبرداران سایبری