Web Analytics Made Easy - Statcounter

دورتموند فرصت دارد تا به لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 صعود کند. 

شالکه در یک دیدار حساس، آینتراخت فرانکفورت را شکست داد تا فرصتی بی نظیر در اختیار دورتموند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد. 

به گزارش طرفداری، شالکه، رقیب سنتی دورتموند که مدتی است سقوطش به بوندسلیگای 2 قطعی شده، ساعتی پیش توانست در یک بازی مهیج و پرگل، آینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 4-3 شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه، حالا دورتموند که تا چند هفته پیش شرایط نابسامانی در جدول بوندسلیگا داشت و شانسش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به حداقل رسیده بود، این شانس را دارد که با پیروزی مقابل ماینتس (یکشنبه، 20:30 به وقت تهران) رتبه چهارم خود را یک هفته پیش از پایان رقابت ها تثبیت کند و به لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 راه یابد. 

جدول بوندسلیگا 

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! حمله فرهاد مجیدی به وزیر ارتباطات؛ شعورش به اندازه وزیر یک مملکت نیست! استقلال بکوبد و از نو بسازد/ تحلیل فنی سناریوی تکراری، تکرار نشد / تحلیل بازی پرسپولیس لائوتارو مارتینز: برای پیوستن به بارسلونا با مسی هم مشورت کرده بودم؛ رد پیشنهاد بارسا تصمیم درستی بود رائول گونزالس گزینه جدی جانشینی زیدان در رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم