Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:44:30 GMT

اختلاس‌ میلیاردی کارمند بانک در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۲۰۸

اختلاس‌ میلیاردی کارمند بانک در اهواز

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: درپی اطلاعات واصله مبنی بر وقوع یک فقره اختلاس در یکی از شعب بانک‌های شهرستان اهواز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی خوزستان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: متهم در تحقیقات و روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس به ۲۴ میلیارد ریال اختلاس با ترفند برداشت وجه از حساب مشتریان و واریز به حساب شخصی خود اقرار کرد.

سردار صالحی با اشاره به استرداد مبالغ برداشتی توسط متهم به بانک و حساب سپرده گذاران گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

پلمب پنج مرکز و کلینیک پزشکی غیرمجاز در اهواز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در پی اعلام جرم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی از پنج مرکز و کلینیک پزشکی غیرمجاز در شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

سرهنگ حکیم عبداللهی افزود: ماموران پلیس به همراه نماینده معاونت درمان پس از هماهنگی قضایی از این مراکز بازرسی کردند که در راستای ماده سه قانون مربوط به امورات پزشکی و دارویی، این مراکز پلمب شدند.

وی ادامه داد: برای اجرای مراحل قانونی در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است.

برچسب‌ها اختلاس خوزستان انتظامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختلاس خوزستان انتظامی اختلاس خوزستان انتظامی اهواز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی مراجعه متصدی یک واحد صنفی به پلیس فتا و اعلام اینکه مرد جوانی با حضور در مغازه ام اقدام به خرید و ارائه یک رسید بانکی کرده که پس از گذشت چند ساعت متوجه عدم واریز وجه به حساب خود و جعلی بودن رسید شدم که بلافاصله مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: مأموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی متوجه این موضوع شدند که متهم با مراجعه به واحدهای صنفی اقدام به خرید اقلام مورد نیاز و سپس با ارائه یک رسید بانکی جعلی که نشانگر مبلغ واریزی از طریق اینترنت به حساب فروشنده بوده، کالا را تحویل و محل را ترک کرده است.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن شدند و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

مختاری با بیان اینکه در این راستا تاکنون ۹ شاکی به این پلیس مراجعه کرده‌اند گفت: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشته با توجه به دانش کافی، نسبت به نصب بدافزاری با عنوان اپلیکیشن رسید ساز جعلی بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام و با ارائه رسیدهای جعلی اقدام به کلاهبرداری‌های متعدد از واحدهای صنفی حتی در شهرستان‌های مجاور کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از شهروندان خواست برای جلوگیری از اینگونه کلاهبرداری‌ها باید سامانه پیامکی حساب‌های خود را فعال کنند تا با دریافت پیامک از طریق بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

وی به هموطنان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با همکاران ما در میان بگذارند.

کد خبر 6088135

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد