Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی نظرپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وزارت علوم برای برنامه ششم توسعه، جذب حدود شش هزار عضو هیئت علمی در دانشگاه‌ها را برای ۵ سال برنامه ششم هدف گذاری کرده بود که تاکنون حدود چهار هزار و ۷۱ نفر داری شناسه رسمی شدند.

وی افزود: جذب حدود هزار عضو جدید هیئت علمی دانشگاه‌ها که از سال گذشته شروع و به تدریج درسال جاری نیز ادامه خواهد داشت، براساس فراخوانی بوده که دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پیشتر اعلام نیاز کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احداث بیش از دو میلیون مترمربع فضای آموزشی در کشور

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همچنین از در دست اجرای دو میلیون و۶۰۰ هزار مترمربع مکان‌های جدید آموزشی و کمک آموزشی در سراسر کشور خبر داد و اضافه کرد، همه تلاش این وزارتخانه بر این هست با توجه به وضعیت اعتباری که در کشور وجود دارد، بخشی از این طرح‌های در دست اجرا را حداقل تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و افتتاح کند.

نظرپور، با بیان اینکه وزارت علوم حداقل ۲۵۰ طرح آموزش را در صورت اختصاص اعتبار مورد نیاز که رقم آن حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است، بتواند تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید قبل مهرماه بهره برداری کند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در خصوص افتتاح دانشکده دامپزشکی دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل که در منطقه " کلاً صفا " این شهر در حال ساخت است، گفت، بخش زیادی از این دانشکده درمکان جدید با مشارکت ۵۰ درصدی خیرساز و اعتبارهای دانشگاهی انجام شده و امیدواریم حداقل تا پایان شهریورماه امسال به طور کامل تکمیل و افتتاح شود.

کد خبر 5212779

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش عالی ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا گرگان اردبیل فطریه ماه رمضان ۱۴۰۰ شیوع کرونا دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر محمدتقی آشوبی گفت: با تلاش‎ها و پیگیری‎های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک دستگاه MRI به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی در اختیار مرکز آموزشی درمانی رازی رشت قرار گرفت که در این مرکز درمانی نصب و امتحان شد و به زودی برای خدمات رسانی به بیماران به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی رشت دومین مرکز درمانی پرتردد شهر رشت به ‎لحاظ تعداد بیماران مراجعه کننده و کادر آموزشی و درمانی است، افزود: سالانه دست کم بین ۵۰۰ تا هزار بیمار برای انجام MRI از این مرکز درمانی به دیگر مراکز آموزشی درمانی رشت و یا بخش خصوصی مراجعه و دوباره برای ادامه درمان به این مرکز بازمی گردند که این امر موجب زحمت بیمار و خانواده اش و همچنین صرف هزینه و وقت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی از اهداف مدیران و مسئولان این دانشگاه است، گفت: بیمارستان رازی رشت یک مرکز آموزشی درمانی برای بیماری‌های ارولوژی، ریه، کبد، گوارش، کلیه، بیماری‌های عفونی، پیوند کلیه، پوست، جراحی عروق، روماتولوژی، هماتولوژی، غدد، توراکس تالاسمی، اورژانس، هموفیلی و دیگر بیماری‌ها است که به رغم ارائه خدمات سلامت محور به مردم، از برخی تجهیزات نظیر MRI محروم بود.

مرکز آموزشی درمانی رازی رشت ۷۴ سال پیش تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • وعده صادق نتیجه دانشگاه‌های ما است
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد