Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد بازیکنان تیمش در دربی ایتالیا ابراز رضایت و البته به طور غیرمستقیم از قضاوت بحث‌برانگیز داور هم انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه تحریم رسانه‌‌ها از سوی آنتونیو کونته، باز هم دستیار او مسئولیت پاسخ دادن به خبرنگاران در نشست‌های خبری بعد از بازی‌ها را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته که از زمان مسجل شدن قهرمانی اینتر در سری A به منظور جلوگیری از به وجود آمدن حواشی و شایعات درباره آینده‌اش تصمیم گرفته فعلاً با رسانه‌ها حرف نزد، پس از باخت 3 بر 2 شب گذشته (شنبه) نراتزوری در خانه یوونتوس در هفته سی‌و‌هفتم سری A، باز هم کریستین استلینی را مسئول پاسخگویی به خبرنگاران کرد.

استلینی پس از بازی گفت: ما به جشن‌مان ادامه دادیم. برای ما آمدن به اینجا و ارائه یک بازی تمام عیار بسیار مهم بود. تیم کاری که می‌بایست را انجام داد، هرچند که بازی اتفاقاتی هم داشت.

تصمیمات داور جنجال‌برانگیز‌ترین بخش مسابقه بود و او با تصمیماتش خشم هر دو تیم را برانگیخت. بحث‌برانگیزترین تصمیم او نیز خطای پنالتی بود که تشخیص داد روی خوان کوادرادو بازیکن کلمبیایی یوونتوس رخ داده است.

استلینی از پرداختن به این موضوع خودداری کرد اما نارضایتی‌اش از قضاوت داور را بروز داد. او افزود: این وظیفه من نیست که درباره اتفاقات رخ داده بحث کنم. همه چیز خیلی مشخص بود. الان هم اظهارنظر درباره مسائل داوری بی‌فایده است. ما هنوز داریم از بردن اسکودتو لذت می‌بریم. سعی‌مان را برای بردن بازی انجام دادیم و از عملکرد بازیکنان‌مان هم راضی هستیم. در مورد مسائل داوری اما من نمی‌توانم نظری بدهم. در ضمن حوادث بازی آنقدر زیادی بود که زوم کردن روی یکی از آنها بی‌فایده است. ما اینجا آمدیم تا آبرومندانه بازی کنیم و نشان دهیم که شایسته قهرمانی و بهترین تیم لیگ بوده‌ایم.

دستیار آنتونیو کونته در پایان تأکید کرد: عملکرد بازیکنان ما عالی بود. می‌توانست بهتر هم باشد اما همیشه جای پیشرفت هست. فصل پیش ما نایب قهرمان لیگ اروپا و سری A شدیم. این فصل قهرمان سری A شدیم. اما هنوز هم باید پیشرفت کنیم تا در بازی‌های بزرگ و لیگ قهرمانان بهتر نتیجه بگیریم. تیم ما موقعیت‌‌‌های گلزنی زیادی خلق می‌کند اما به پایان رساندن آنها هم ملاک است.

سری A| پیروزی یوونتوس در دربی ایتالیا و تداوم رقابت برای صعود به لیگ قهرمانان/ سومین شکست فصل اینتر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A اینترمیلان سری A اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس هر 5 تعویض خود را در وقت نود دقیقه‌ای و معمول مقابل ایرالکو انجام داه بود شانس این را داشت تا طبق قانون جدید و در وقت‌های اضافه یک تعویض دیگر هم انجام دهد.

در شرایطی که پرسپولیس با دو گل در وقت‌های اضافه جلو افتاده و نتیجه را چهار بر دو به سود خود کرده بود در دقیقه 113 اوسمار با بیرون کشیدن عیسی آل کثیر محمد مهدی احمدی را به میدان فرستاد. این در شرایطی بود که علی نعمتی قبل‌تر جای عبدالکریم حسن را در دفاع چپ گرفته و ظاهرا احمدی قرار بود روی دست نعمتی در جناح چپ خط میانی بازی کند تا پرسپولیس راه نفوذ از آن سمت را ببندد اما عملا این تعویض هم به نتیجه‌ای منجر نشد چرا که پرسپولیس در فاز دفاع همچنان شکننده بود و در نهایت گل چهارم را نیز خورد.

نکته جالب اینجاست که مجتبی حسینی سرمربی آلومنیویم اراک از علیرضا نقی زاده باتجربه به عنوان آخرین تعویضش در همان دقیقه 113 که احمدی وارد زمین شد استفاده کرد که نقی زاده گل مساوی تیمش را در وقت‌های تلف شده زد و البته با گل کردن پنالتی آخر تیمش سند صعود ایرالکو را امضا کرد اما نمایش احمدی در آن دقایقی که در زمین بود اصلا به چشم نیامد و او هم نتوانست با حفظ توپ یا پیش بردن آن به حفظ برتری تیمش در زمانی که بازی 3-4 بود کمک کند.

در عین حال شاید اگر اوسمار  در عوض میدان دادن به احمدی از ابوالفصل بابایی یا حتی محمد بادپا که در خط حمله بازی می‌کنند به جای آل کثیر خسته سود می برد شاید این بازیکنان می توانستند توپ را در زمین حریف نگه دارند، خطا بگیرند یا حتی گل پنجم را به ثمر برسانند که البته همه اینها فرضیه‌ای است که نمی توان با قاطعیت گفت حتما جواب می داد و تعویض اوسمار اشتباه بود.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است