Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@02:14:56 GMT

صلاحیت ۵۴۸ نفر از داوطلبان شورا در گناباد تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۹۸۶۳

صلاحیت ۵۴۸ نفر از داوطلبان شورا در گناباد تایید شد

فرماندار گناباد گفت: صلاحیت ۵۴۸ نفر از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان پس از بررسی، مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی  اظهار داشت: از مجموع ۱۰۷ نفر از داوطلبان ثبت نام کننده در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری گناباد ۱۰۵ نفر تایید نهایی شدند و هشت نفر نیز از حضور در این عرصه انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: از ۹۷ داوطلب ثبت نام کرده پس از نخستین مرحله بررسی ۸۳ تن تایید صلاحیت شده و ۱۴ نفر توسط هیاتهای اجرایی و نظارت رد صلاحیت شدند که ۱۲ نفر به هیات نظارت بر انتخابات استان شکایت بردند.   فرماندار گناباد گفت: در نهایت صلاحیت ۹ نفر از مجموع ۱۲ نفر داوطلب معترض شوراهای اسلامی شهری گناباد توسط هیات نظارت تایید و صلاحیت سه نفر دیگر رد شد.   قربانی گفت: بر این اساس ۹۲ نامزد برای ۲۰ کرسی شوراهای اسلامی مناطق شهری این شهرستان شامل گناباد، کاخک، بیدخت و روشناوند با هم رقابت خواهند کرد. وی اظهار داشت: همچنین از مجموع ۴۵۶ نفر داوطلب ثبت نام کننده در مناطق روستایی گناباد، ۲۳۲ نفر مربوط به بخش کاخک و ۲۲۴ نفر مربوط به بخش مرکزی است و در دوره ششم انتخابات شوراهای اسلامی روستایی این شهرستان ۵۳ روستا با سه کرسی، ۹ روستا با پنج کرسی و در مجموع ۶۲ روستا واجد شرایط تشکیل شورای اسلامی هستند و در مجموع ۲۰۴ کرسی شورا در مناطق روستایی این شهرستان وجود دارد. انتهای پیام/ منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر گناباد شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حامد شایان افزود:در مرحله اول رقابت بین ۳ هزارو ۳۷۲ نفر بود که ۱۴ نفر به مجلس راه پیدا کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی