Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: هم اکنون ۱۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان ایلام بستری هستند.

«محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز، تعداد۳۷ هزار و ۷۶۴ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و متاسفانه تعداد ۷۶۹نفر از هم استانی‌هایمان نیز جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همچنین در حال حاضر تعداد ۱۲۲بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت های مربوطه به آنان در حال طی شدن است و تعداد ۳۶ هزار و ۸۵۷ مورد نیز از بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان بهبودی کامل یافته اند.


کریمیان اظهار کرد: در استان ایلام به‌لحاظ روند کلی ویروس کرونا در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ تعداد ۲۶ هزار و ۴۳۲ مورد نمونه‌گیری توسط همکاران ما از افراد مشکوک به کرونا گرفته‌شده که از این رقم تعداد ۶ هزار و ۶۲۹ نفر نتیجه نمونه‌گیری آنان مثبت بوده و تعداد یک هزار و ۳۸۳ نفر نیز به دلیل بدحال بودن در بیمارستان‌های استان بستری‌شده و متأسفانه تعداد ۴۵نفر از هم‌استانی‌هایمان نیز در این مدت فوت شده‌اند.

 

وی گفت: از اول تا ۲۵ اردیبهشت ماه نیز با توجه به وقوع پیک چهارم کرونا تعداد۱۵ هزار و ۴۶۸ مورد از افراد مشکوک به کرونا نمونه‌گیری شده که از این رقم تعدادسه هزار و ۹۳۰ مورد مثبت اعلام‌شده و تعداد یک هزار  و ۱۵۴ نفر نیز در بیمارستان‌ها بستری‌شده و متأسفانه تعداد ۵۳نفر از هم استانی‌هایمان به واسطه ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: وضعیت مقایسه هفتگی موارد بستری، ابتلاء و فوت در سطح شهرستانهای استان، هفته جاری در مقایسه با هفته قبل ۱۶درصد کاهش موارد بستری، ۳۲درصد کاهش موارد ابتلاء و ۴۱درصد کاهش موارد فوتی را شاهد هستیم.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند

نورالدین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح روز بیماری‌های خاص از افزایش بودجه اختصاصی به صندوق بیماران خاص، صعب العلاج و نادر در سال ۱۴۰۳ از ۷ هزار میلیارد تومان به مبلغ ۹ هزار میلیارد تومان خبر داد.

وی اظهار داشت: ۱۰ هزار بیمار خاص و صعب العلاج در استان ایلام مشمول حمایت این صندوق و اداره کل بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه بار مراجعه بیماران خاص در ایلام به مراکز درمانی ۶۱ هزار بار بوده است، گفت: از ابتدای آغاز طرح تاکنون بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان بابت حمایت از بیماران خاص توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.

رحیمی افزود: ۱۰۷ بیماری خاص مشمول حمایت‌های این صندوق هستند.

کد خبر 6100083

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار بیمار خاص ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند
  • ۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت