Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@02:51:26 GMT

«برده‌سور»، اثر جدید گلزار راغب در مسیر انتشار

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۳۹۷

«برده‌سور»، اثر جدید گلزار راغب در مسیر انتشار

کیانوش گلزار راغب نویسنده کتاب‌های «شنام» و «عصر‌های کریسکان» ضمن اعلام اتمام نگارش اثر جدیدش با عنوان «برده‌سور» خاطرات یدالله خداداد مطلق، از انتشار آن در ماه‌های آینده خبر داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گلزار راغب می‌گوید: به یاری خداوند کتاب «برده‌سور» به پایان رسید و سه‌گانه «شُنام، عصر‌های کریسکان و برده‌سور» از یک مکان و با یک موضوع، اما داستان‌های متفاوت ارائه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاطرات اتفاقات تلخ دوران اسارت به دست سازمان کومله و حزب دموکرات کردستان تمامی ندارد و برده‌سور هم برگ دیگری از این خاطرات تلخ است.

وی ادامه می‌دهد: خدا را شکر به لطف تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «عصر‌های کریسکان» ذوق و انرژی لازم برای نگارش کتاب جدید فراهم گردید و بخش دیگری از مشغله چهل ساله ذهنم را در کتاب «برده‌سور» به رشته تحریر در آوردم و سبک شدم.

گلزار راغب تاکید کرد: این کتاب در دفتر ادبیات پایداری و هنر مقاومت حوزه هنری در دست استاد مرتضی سرهنگی ان‌شاءالله مراحل تولید و انتشار را در سوره مهر طی خواهد کرد و شرح و حالی است از نحوه شهادت معلمان اسیر در دست ضدانقلاب و روایت آقای «یدالله خداداد مطلق» معلم قمی در زندان «برده‌سور» کومله با یک فرار بزرگ، و نیز نام یک روستای مرزی، یک چشمه و رودخانه‌ای در شهرستان سردشت است که به زبان کُردی معنی «سنگ سرخ» را می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کیانوش گلزار راغب نویسنده کتاب معرفی کتاب گلزار راغب برده سور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • مردم ایران عصبانی و بیش از اندازه حسود هستند، اگر به زنی نگاه کنی کشته می‌شوی!
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • (ویدئو) بازگشت مجموعه طلای پادشاهی آسانته به غنا پس از ۱۵۰ سال
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی