Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در نشست مشترک سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداداستان تهران و جبار باقری مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز با حضور حمید رضا علی اکبری، مدیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد به منظور ساماندهی نظام حمایتی، کنترل آسیب‌های اجتماعی و حمایت بهتر از خانواده‌های زندانیان نیازمند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداداستان تهران گفت: توانمندسازی، ایجاد روحیه استقلال، خودباوری و مقبولیت اجتماعی از مهم ترین ابعاد این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، خانواده‌های زندانیان فاقد بیمه از خدمات درمانی برخوردار می‌شوند. همچنین ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، اردویی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه برای جامعه هدف است.

پرپنچی ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره و برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی از دیگر زمینه‌های همکاری با انجمن حمایت از زندانیان است و محصولات تولیدی خانواده‌های زندانیان و زندانیان آزاد شده، در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های این نهاد عرضه خواهد شد.

کد خبر 5213367

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی انجمن حمایت از زندانیان شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا طرح کنترل چاقی دانش اموزان کوچ هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عید سعید فطر سازمان تامین اجتماعی امتحانات نهایی کمیته امداد امام خمینی واکسن کرونا تفاهم نامه قوه قضاییه متروی تهران خانواده های زندانیان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.   به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند. اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.   این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.   طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود. معرفی خیریه‌ پزشکی نوین ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.   این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود