Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز یکشنبه با برگزاری دیدار تیم های سپاهان و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیگیری شد که این بازی با نتیجه ۵ بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا مس رفسنجان در دقیقه ۹ موفق شد توسط محمدرضا سلیمانی به گل برتری دست پیدا کند اما زردپوشان اصفهانی در ادامه دروازه حریف را به توپ بستند و چهار بار در نیمه اول توسط گیورگی گولسیانی(۲۵)، محمدرضا حسینی(۲۸)، امیدنورافکن(۳۳) و سجاد شهباززاده(۳۸) به گل برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم با این که تیم مس تلاش کرد نمایش بهتری داشته باشد و بازیکنانش هم کمتر اشتباه کردند ما بازهم در دقیقه ۵۳ مدافع این تیم پشت محوطه جریمه توپ را به مهاجم سپاهان داد تا یاسین سلمانی گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

سپاهان در دیداری به پیروزی رسید و سه امتیاز را گرفت که دروازه بان و مدافعان مس کلکسیونی از اشتباهات فردی را به نمایش گذاشتند و پایه گذار سه گل تیم حریف شدند. شاگردان نویدکیا با این پیروزی ۴۸ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفتند.

کد خبر 5213549

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان تيم مس رفسنجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران دربی 95 تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی فرهاد مجیدی کشتی فرنگی جام تختی کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک تیم ملی فوتبال ایران یحیی گل محمدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!